Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Agresati de publicitate? Cum stim cand am mers prea departe?
Tags: management si marketing, mediul online, marketing, promovare agresiva, companii
Prinsi de febra sarcinilor pe care le avem de indeplinit, cu un ochi la un text pe care il scriem in fuga si cu celalalt atintit asupra rezultatelor pe care le asteptam dupa ce am aplicat o noua strategie de marketing, se intampla uneori sa depasim limitele atunci cand vorbim de comunicarea in marketing.
Prinsi de febra sarcinilor pe care le avem de indeplinit, cu un ochi la un text pe care il scriem in fuga si cu celalalt atintit asupra rezultatelor pe care le asteptam dupa ce am aplicat o noua strategie de marketing, se intampla uneori sa depasim limitele atunci cand vorbim de comunicarea in marketing.
De multe ori, acea saturatie poate sa fie creata si de utilizatorul care se aboneaza la toate modalitatile de comunicare pe care compania a ales sa le foloseasca. Astfel, daca urmarim acelasi brand si pe Twitter, Facebook si LinkedIn si suntem abonati si la newsletter-ul site-ului oficial, urmarea fireasca e una singura: ne vom simti agresati de informatia pe care o primim si nu fiindca acea cantitate de informatie ar fi prea mare, ci fiindca vedem aceeasi informatie peste tot.
Astfel, in functie de ceea ce ne dorim sa primim de la o companie, e bine sa alegem cu grija sectiunile pe care ne dorim sa le urmarim. Exista insa si companii care aleg in mod constient o promovare agresiva. Pe termen lung, aceasta nu face decat sa isi indeparteze clientii.
Un newsletter, de exemplu, trebuie sa contina obligatoriu informatii de valoare care sa ii faca pe abonati sa isi doreasca sa deschida newsletter-ul si in ziua urmatoare.
A ajunge astazi la prea multa informatie se face foarte usor din cauza unui volum urias de continut online. Trebuie sa nu uitam ca persoana careia ne adresam nu ne urmareste doar pe noi pe Facebook, nu este abonata doar la newsletter-ul nostru si nu isi doreste sa afle informatii numai si numai despre produsele noastre.
Un bun exercitiu de comunicare in aceasta privinta este urmatorul: si noi suntem, la randul nostru, clienti. Ce ne place sa primim in social media? Ce informatii ne place sa gasim in newslettere? Punem pret pe ce elemente atunci cand citim blogul unei companii? Ce ne atrage si ce ne indeparteaza? Ce ne face sa ne dezabonam de la un newsletter?
Odata scrise aceste raspunsuri, vom sti mult mai bine cum ar trebui sa arate informatia pe care o expediem in mediul online.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.