Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Campanie virala in Cartierul Rosu
Tags: campanie de constientizare, viral, red light district, cartierul rosu, amsterdam, duval guillaume
Plin de promiscuitate, de forfota si oameni. Celebrul Cartier Rosu din Amsterdam este o atractie fascinanta pentru turistii din toate colturile lumii. Multimea misuna constant pe stradutele-i cufundate in lumina rosie, privindu-le pe fetele din vitrine ca pe o sursa de distractie. Insa o campanie devenita virala si-a propus sa schimbe perspectiva asupra renumitului cartier olandez.
Plin de promiscuitate, de forfota si oameni. Celebrul Cartier Rosu din Amsterdam este o atractie fascinanta pentru turistii din toate colturile lumii. Multimea misuna constant pe stradutele-i cufundate in lumina rosie, privindu-le pe fetele din vitrine ca pe o sursa de distractie. Insa o campanie devenita virala si-a propus sa schimbe perspectiva asupra renumitului cartier olandez.
Vorbim insa despre o campanie perfida, inselatoare. Este acelasi gen de campanie-surpriza ca cea derulata recent de catre postul de televiziune TNT si care ameninta sa devina cel mai mare viral din istorie. De altfel, ambele sunt realizate de catre agentia Duval Guillaume din Belgia.
Se stie ca astfel de campanii lucreaza foarte mult cu sensibilitatile publicului, insa „So You Think You Will Dance?” apeleaza la cele mai profunde dintre ele. Este inteligenta si merge direct la tinta intr-un mod spiritual si caustic.
Dupa ce ii lasa sa se distreze in fata vitrinelor cu trupuri sumar imbracate, sa danseze si sa aplaude lacom, trecatorii sunt redusi la tacere de urmatorul mesaj: “In fiecare an mii de femei sunt amagite cu un loc de munca in Europa de Vest. Din pacate, prea multe dintre ele ajung aici.”
Finalul este cu adevarat spectaculos, dar nu prin vreun artificiu tehnologic, ci prin puterea socului dat de cuvinte. Mesajul vine ca o ghiulea, apasand cu forta pe constiinta privitorilor, care raman muti. De uimire, dar mai ales de jena si vina.
In clip, ca si in viata, nu totul e ceea ce pare a fi.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.