Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ce-o fi cu Apple?
Tags: apple, reclame, reclama mac, jocuri olimpice, spot mayday, steve jobs
De la Forbes la AdWeek si AdAge, pe forum, pe Twitter si Facebook toata lumea se intreaba uluita si nedumerita: ce-i cu astea?, „astea” fiind noile reclame de promovare a Apple. Mai exact, a celebrului Mac, care, pe vremuri, se lupta atat de frumos in comunicare – si nu numai – cu celebrul PC de la Microsoft. Dar asta se intampla pe vremuri, pentru ca acum noua campanie de comunicare a gigantului tech pare menita sa tulbure linistea de veci a parintelui sau Steve Jobs.
De la Forbes la AdWeek si AdAge, pe forum, pe Twitter si Facebook toata lumea se intreaba uluita si nedumerita: ce-i cu astea?, „astea” fiind noile reclame de promovare a Apple. Mai exact, a celebrului Mac, care, pe vremuri, se lupta atat de frumos in comunicare – si nu numai – cu celebrul PC de la Microsoft. Dar asta se intampla pe vremuri, pentru ca acum noua campanie de comunicare a gigantului tech pare menita sa tulbure linistea de veci a parintelui sau Steve Jobs.
„1984”, „Think different”, „Get a Mac” si cele pentru MacBook Air sau iPhone, noile reclame ce poarta inca cu mandrie sigla marului muscat socheaza intai prin banal, apoi prin lipsa unui umor de calitate. Creatie a TBWA, seria de trei spoturi a fost lansata in premiera in timpul ceremoniei de deschidere a Jocurilor Olimpice de la Londra.
Tipul de la Apple nu mai este insa nici scilipitor, nici nonconformist, nici cool, cum ne obisnuise altadata, ci tinde catre monotonia si platitudinea atat de specifice PC-ului din colectia „Get a Mac”.
Este un Geniu fara de geniu, care aduce a geek cu pasiunea la vedere, a tanar uitat in fata calculatorului – si recuperat prea tarziu de acolo – stangaci in atitudine si comunicare, incapabil de replici inteligente, taioase ori amuzante. E insipid si fara vlaga, asemeni clipurilor publicitare pe care incearca sa le serveasca. Care clipuri, pe cale de consecinta, sunt banale, pline de clisee si prea comerciale pentru a fi comerciale. Asta mai ales daca ne gandim ca ele se adreseaza unui public hranit pana acum cu totul altceva.
Nu e de mirare asadar ca noile reclame au generat mii de semne de intrebare, priviri piezise, ridicari din sprancene si incruntari de frunti. Unii au mers pana-ntracolo incat le-au catalogat, fara niciun fel de menajamente, drept reclame pentru prosti. Acum, ca veni vorba, parca nici prea destepte nu-s. Judecati si voi!
Mayday
Labor Day
Basically
Privind prezentul prin prisma trecutului, s-ar zice ca perioada de glorie a publicitatii Apple este pe cale sa apuna. Dupa campanii memorabile precum Tipul de la Apple nu mai este insa nici scilipitor, nici nonconformist, nici cool, cum ne obisnuise altadata, ci tinde catre monotonia si platitudinea atat de specifice PC-ului din colectia „Get a Mac”.
Este un Geniu fara de geniu, care aduce a geek cu pasiunea la vedere, a tanar uitat in fata calculatorului – si recuperat prea tarziu de acolo – stangaci in atitudine si comunicare, incapabil de replici inteligente, taioase ori amuzante. E insipid si fara vlaga, asemeni clipurilor publicitare pe care incearca sa le serveasca. Care clipuri, pe cale de consecinta, sunt banale, pline de clisee si prea comerciale pentru a fi comerciale. Asta mai ales daca ne gandim ca ele se adreseaza unui public hranit pana acum cu totul altceva.
Nu e de mirare asadar ca noile reclame au generat mii de semne de intrebare, priviri piezise, ridicari din sprancene si incruntari de frunti. Unii au mers pana-ntracolo incat le-au catalogat, fara niciun fel de menajamente, drept reclame pentru prosti. Acum, ca veni vorba, parca nici prea destepte nu-s. Judecati si voi!
Mayday
Labor Day
Basically
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre apple
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.