Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ce trebuie sa stii despre vanzari in 2014
de Ana Tudor |
Tags: procesul de vanzare, tehnici de vanzare, oameni de afaceri, metode vanzare
Daca cineva mi-ar fi spus in urma cu cativa ani ca generatiile viitoare de antreprenori vor invata sa isi vanda produsele si serviciile citind cartile unor autori, cercetatori si consultanti care nu au vandut nici macar un produs si nu au condus nicio afacere reala in viata lor, as fi spus ca este o gluma proasta.
Daca cineva mi-ar fi spus in urma cu cativa ani ca generatiile viitoare de antreprenori vor invata sa isi vanda produsele si serviciile citind cartile unor autori, cercetatori si consultanti care nu au vandut nici macar un produs si nu au condus nicio afacere reala in viata lor, as fi spus ca este o gluma proasta.
Astazi, evident ca mi-am schimbat parerea. Blogosfera, social media si gadget-urile moderne, care iti permit sa citesti oricand si oriunde, au schimbat complet mediul de business si strategia in 2014.
Voi prezenta cateva dintre lucrurile pe care le-am observat de-a lungul timpului:
Vanzarea este un intreg maraton, nu doar o cursa
Vanzarile reprezinta un proces: unul lung, plin de capcane si dificultati, pe care trebuie sa fiti pregatiti fizic si psihic sa il parcurgi pana la capat. Cel mai indicat este sa va acordati timpul necesar pentru a realiza o fundatie solida, insa fara sa va consumati toata energia si resursele inca de la inceput, pentru ca altfel, falimentul este inevitabil.
Oamenii de afaceri vand tot timpul
Indiferent ca urmeaza sa prezentati o noua idee investitorilor, potentialilor clienti sau ca trebuie sa tineti un discurs la un eveniment, mai mult sau mai putin, fiecare actiune reprezinta o vanzare, mai mare sau mai mica.
Oferi putin, primesti putin
Procesul de vanzare reprezinta un joc, in care fiecare contribuie cu ceva si primeste altceva la schimb. Daca il joci corect, vei oferi putin si vei primi la fel de putin. Apoi, vei repeta procesul de foarte multe ori.
Fa din "DA" o alegere logica si emotionala
Este important pentru fiecare antreprenor sa isi cunoasca foarte bine partenerii, clientii si investitorii, sa stie sa le asculte nevoile si mai important de atat, sa invete cum sa le influenteze dorintele.
Nu incerca sa arati cat esti de destept
Aceasta este probabil cea mai mare greseala pe care oamenii de afaceri o fac frecvent, cei mai multi doar din dorinta de a se afirma, de a construi relatii puternice, insa nu isi dau seama ca risca sa piarda astfel tot ceea ce au construit o viata intreaga.
Autor: Ana Tudor
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.