Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Clientul nostru, stapanul nostru. Exercitiu de buna crestere
Tags: companie, client, serviciu clienti, fidelitatea fata de brand
Ieri, intre Piata Romana si Piata Victoriei, metroul s-a umplut de fum. Cum distanta nu-i cea mai mica, am avut vreme sa ne afumam cum se cuvine, iar o doamna a avut timp sa se panicheze si sa creada ca metroul a luat foc.
Ieri, intre Piata Romana si Piata Victoriei, metroul s-a umplut de fum. Cum distanta nu-i cea mai mica, am avut vreme sa ne afumam cum se cuvine, iar o doamna a avut timp sa se panicheze si sa creada ca metroul a luat foc.
Nimic din acest scenariu care ne este cunoscut doar din filme. In Piata Romana se suda intens si se reparau niste scurtcircuite. Simpatic a fost cand, la Victoriei, usile s-au deschis si peronul s-a umplut de un fum consistent astfel ca cei care asteptau in statie nu au indraznit sa se urce.
Ajunsa acasa, am observat ca televizorul si Internetul nu functionau. Ca sa nu enervez pe nimeni la 10 seara si sa nu profit de un serviciu clienti care functioneaza totusi pana la 23.00, am zis ca poate vremea nastrusnica e de vina si ca bine-ar fi sa mai astept.
Ghicindu-mi parca gandurile, am primit de dimineata un mesaj pe telefon din partea furnizorului de cablu si Internet. Evident, acest mesaj a ajuns la toti abonatii. Eram astfel informati ca, din cauza unor scurtcircuite la metrou, cateva conexiuni prin fibra optica au fost avariate si ca se incearca rezolvarea situatiei.
Pe mine personal mesajul asta m-a multumit. Stiam ca l-au mai primit x abonati, dar nu asta m-a interesat. M-am bucurat in momentul acela ca au trimis mesajul. Pe de o parte, cu siguranta multi clienti au incins telefoanele. Pe de alta parte, acum stii cum stau lucrurile si informatia furnizata de ei te-a scapat de o grija in plus.
Cateva ore mai tarziu, am primit un nou mesaj pe telefon prin care eram informata ca serviciile sunt functionale. Cu toate acestea, in cazul in care existau probleme, printr-un simplu SMS puteam sa le dau de stire si m-ar fi contactat pentru remedierea oricaror defectiuni care persistau.
Ce spune asta despre furnizor? Despre companie si brand? Ca au un sistem cat se poate de eficient cand vine vorba de relatia cu clientii. Ca au stiut sa se foloseasca de informatiile pe care le aveau pentru a-ti crea impresia ca, desi serviciile pe care ti le furnizeaza de obicei nu functioneaza in acest moment, se depun eforturi pentru ca tu sa fii in continuare un client multumit.
Si, cand cineva se poarta cu tine cu astfel de manusi, cand nu ai timp si nici motive sa te mai enervezi si situatia e gestionata cum trebuie, te bucuri ca le esti client. Exercitiu de buna crestere a fidelitatii fata de companie, in mod cert.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.