Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cu cap si fara coada: ROM ne aminteste de lucrurile neterminate
Tags: rom, senzatii tari, lucruri neterminate, reclama rom, zvac
Cineva spunea odata ca, la fel ca arta clasica, reclamele pot fi si ele o buna sursa de oglindire a firii si moravurilor unei societati. Ideea nu e nicicum deplasata daca privim nitel catre istoricul comunicarii unuia dintre cele mai jucause, apreciate si premiate branduri romanesti.
Cineva spunea odata ca, la fel ca arta clasica, reclamele pot fi si ele o buna sursa de oglindire a firii si moravurilor unei societati. Ideea nu e nicicum deplasata daca privim nitel catre istoricul comunicarii unuia dintre cele mai jucause, apreciate si premiate branduri romanesti.
A vrut ca romanii sa-si aminteasca trecutul pentru a invata sa aprecieze prezentul, asa ca le-a vorbit indelung despre Epoca de Aur. Apoi, a vrut sa fie mandri de ei insisi si le-a zgandarit orgoliul cu „American Rom”. Mai tarziu, le-a consolidat mandria cu o campanie cum nu mai vazuse tot internetul si care striga in gura mare ca „Romanii sunt destepti”. Acum insa, brandul ROM a decis sa schimbe macazul comunicarii cu publicul sau.
Din mandria de alta data n-a mai ramas mare lucru, pentru ca noua campanie a ROM ne obliga sa privim rusinati, dar si amuzati, catre una dintre tarele nationale: lipsa de finalitate.
Asa ca fiecare priveste in ograda proprie si numara cartile, proiectele, curele, facultatile, planurile si toate lucrurile incepute si ramase neterminate. Iar cand rusinea devine dureroasa, se recurge la un concentrat de energie – batonul ROM Autentic. El este acel „zvac” care ridica tensiunea, impinge adrenalina si duce treaba la bun sfarsit.
Este pentru prima data cand agentia McCann Erickson a exploatat valoarea energetica a produsului ROM si a reusit sa o faca intr-o manieara care se pliaza pe identitatea brandului, pastrand legatura dintre acesta si romanii pe care-i ironizeaza cu atata patos si totusi cu atata drag.
Ceva imi spune insa ca treaba neterminata ramane bine inscrisa in codul genetic autohton si ca va darui inca multe alte „Senzatii tari. Romanesti”.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.