Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Shaolinu' de Bucovina - produs publicitar romanesc cu potential viral
Tags: reclama shaolin, bucovina, spot bucovina shaolin, apa bucovina
Am vazut-o intaia data in pauza unui show televizat cu audiente zdrobitoare. Intr-o vineri, pe seara si pe final de martie. Aceea trebuie sa fi fost premiera, iar momentul si postul nici ca puteau sa fie mai bine alese.
Am vazut-o intaia data in pauza unui show televizat cu audiente zdrobitoare. Intr-o vineri, pe seara si pe final de martie. Aceea trebuie sa fi fost premiera, iar momentul si postul nici ca puteau sa fie mai bine alese.
Straiele protagonistilor, imaginile blurate din fundal si notele naiului indicau fugar ca-i vorba despre taram romanesc. Hmm, o alta reclama de-a noastra, deci?! Si as fi trecut poate nepasatore cu telecomanda mai departe, daca n-ar fi fost acel „element” disonant in cadrul atat de falimiar.
O aparitie zambitoare, portocalie si cu ochi oblici a ocupat cadrul pret de cateva secunde, suficient insa cat sa ma tina atenta si uluita. Maiestrie conceptuala si regizorala! In mai putin de 10 secunde, clipul m-a facut sa ridic ochii si sa-i tin acolo, pe ecran. Acum eram pregatita de poveste. Care poveste a curs frumos, inchegat, cu dramatism plin de duh si cu umor fara de vorbe.
Shaolinul isi cauta echilibrul suprem pentru corp si minte printre muntii, traditiile si obiceiurile Bucovinei. Iar ca sa faca parte din viata locului, el are de experimentat cateva etape initiatice: masa (cu mamaliga in prim plan), treburile gospodaresti, cositul sau olaritul.
Nereusitele sale constituie prilejul perfect de a vedea – in sfarsit – si brandul care spune povestea: apa Bucovina. Si uite-asa, de-aici incolo toate-i merg ca pe roate, pentru ca la testul final sa dovedeasca ca a inteles spiritul si practicile locului: mamaliga nu se rupe, ci se taie cu un fir de ata.
Am zambit larg si din toata inima. Finalul fusese de-a dreptul apoteotic, de un umor satios si senzational cum nu mai gustasem de multa vreme la o productie publicitara romanesca. O singura dezamagire ma apasa: prezentarea produsului in acea sticla de plastic atat de nepotrivita spatiului rustic.
Altfel, reclama m-a cucerit pe deplin, de la idee si executie, la actori si reprezentantie. Si chiar daca prin targ (cel online) umbla vorba ca ar fi inspirata dintr-un spot mai vechi al Pepsi, tot imi este deosebit de draga. Si tind sa cred ca va va fi si voua.
Si mai cred ca o veti face virala.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.