Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Zoom Story: Bebelusii branduiti
Tags: bebelusi branduiti, dietrich wegner, cumulous brand, copii branduiti
Traim intr-o lume a brandurilor, care mai de care cautand sa ne acapareze atentia, timpul si banii. Copii ai societatii de consum, ele invadeaza fiecare spatiu si fiecare aspect al vietii cotidiene. Priviti pentru o clipa in jur si numarati marcile care va inconjoara. Doar pe masa voastra de lucru veti gasi cel putin 5.
Traim intr-o lume a brandurilor, care mai de care cautand sa ne acapareze atentia, timpul si banii. Copii ai societatii de consum, ele invadeaza fiecare spatiu si fiecare aspect al vietii cotidiene. Priviti pentru o clipa in jur si numarati marcile care va inconjoara. Doar pe masa voastra de lucru veti gasi cel putin 5.
Extravagant, exagerat, extrem, ati zice. Imaginile sunt insa modificate digital cu ajutorul Photoshop. Copiii nu au fost tatuati de-a dreptul, dar lumea in care traiesc va avea grija sa le imprime in minte multe dintre numele acelea.
„Tatuajele” nu au fost alese intamplator, ci in urma unui interviu cu parintii copiilor privind produsele pe care obisnuiesc sa le foloseasca, activitatile la care participa si organizatiile din care fac parte.
Seria de fotografii a fost intitulata „Cumulous Brand” si a facut inconjurul lumii, fiind expusa in mai multe galerii de arta.
"Cumulous Brand este o invitatie la meditatie asupra felului in care identitatea noastra evolueaza si a felului in care o exprimam”, spune artistul.
Privind la imaginile lui Wegner, imi vine in minte celebrul spot romanesc creat pentru IQads, in care protagonistii vorbesc atat de explicit si reusit in nume de produse. Cat de usor intelegem limbajul brandurilor!
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.