Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

​GSC introduce functionalitatea „sticky filters” pentru rapoartele de performanta

Tags: google search, google search console, performanta

Google Search Central (GSC) a anuntat o imbunatatire mult asteptata in ceea ce priveste utilizarea filtrelor din rapoartele de performanta din Search Console: filtrele „sticky”. Anuntul a fost facut pe conturile oficiale de pe platformele sociale X (fost Twitter) si LinkedIn, aducand o veste importanta pentru utilizatorii care folosesc intens rapoartele de performanta pentru a monitoriza vizibilitatea site-urilor in Google.

Ce inseamna filtrele „sticky”?


Filtrele „sticky” permit mentinerea activa a filtrelor setate intr-unul dintre cele trei rapoarte de performanta din Google Search Console (Search Results, Discover sau Google News) atunci cand utilizatorul navigheaza intre aceste rapoarte. Aceasta functionalitate este utila pentru cei care folosesc multiple rapoarte si au nevoie de aceleasi setari de filtrare, pentru ca economisesc timp si reduc riscul de a uita aplicarea filtrelor necesare. 
 

De ce este importanta aceasta schimbare?


Pana la acest update, utilizatorii Google Search Console trebuiau sa aplice filtrele de fiecare data cand jonglau intre rapoartele de performanta. In special pentru specialistii SEO, care analizeaza in mod regulat performanta site-urilor, acest proces era un inconvenient major. Cu noua functie, eficienta in analiza creste semnificativ, iar timpul petrecut pentru aplicarea repetata a filtrelor este redus.
 

Optiunea „reset filters”


Pe langa introducerea filtrelor „sticky”, Google a adaugat si o optiune noua de „reset filters”. Aceasta permite eliminarea tuturor filtrelor active intr-un singur pas, oferind un control mai mare asupra datelor afisate si ajutand la evitarea eventualelor confuzii. In acest mod, utilizatorii pot reveni la setarile initiale fara a fi necesara eliminarea manuala a fiecarui filtru in parte.
 

Cererea comunitatii, luata in considerare


Aceasta actualizare a fost implementata ca raspuns la solicitarile utilizatorilor, Google mentionand ca feedback-ul comunitatii a jucat un rol important in dezvoltarea acestei functionalitati. Prin introducerea filtrelor „sticky”, Google arata deschiderea catre imbunatatirea constanta a instrumentelor pe care le pune la dispozitie pentru optimizarea performantei site-urilor web.

Sursa foto: GSC
Autor: MarketingPortal.ro


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016