Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ne folosim sau nu de neuromarketing?

Tags: neuromarketing, neuromarketing romania. strategii de neuromarketing

Maniera in care marketerii gandesc este mult diferita de cea in care gandesc clientii si consumatorii. Esential, pentru un nivel inalt de profitabilitate, este ca strategiile de marketing sa mearga la tinta. Ce inseamna asta? Inseamna sa depui eforturi minime pentru a atinge audiente mari, cu produse pe care acestia le vor cumpara in cantitati mari si in mod constant.
Pe scurt, aici incepem sa discutam despre marketing la tinta, insa procesul este extrem de dificil si metodele de masurare, estimare si evaluare pe care le avem acum la indemana sunt destul de slabe.

Asa se face ca am trecut de ceva timp la un cu totul alt nivel. Multe mari branduri mizeaza pe neuromarketing. Iata intr-o fraza ce este neuromarketing-ul:

"Neuromarketing-ul este un domeniu in curs de de dezvoltare ce studiaza raspunsurile consumatorilor la stimulii de marketing utilizand tehnici de neuroimagistica cum ar fi rezonanta magnetica nucleara, electroencefalografia sau magnetoencefalografia.", noteaza Wikipedia.

In mod real, simpla intrebare adresata unui consumator nu mai poate sa ne aduca informatiile valoroase de care noi avem nevoie. Si asta pentru ca se cauta informatii mai departe de nivelul constientului. Si ne-am gasit cu totii in situatii in care esti atras de o anumita zona din magazin, fara sa iti explici si apoi esti atras de un anumit produs, dar pe baza modului in care este aranjat la raft si pe baza ambalajului. Iti inspira incredere, iti inspira calitate superioara si tot ce mai vrei tu de la un produs. Si asta fara sa te uiti pe eticheta.

Teste de neuromarketing includ si EEG-uri (electroencefalograme), sisteme eye-tracking, RMN-uri si GSR-uri (galvanic skin response). Toate sunt doar cateva dintre sistemele prin care se poate masura atractia unui consumator sau client fata de un produs, fata de un mesaj publicitar.

Chiar si asa, intrebarea ramane: ne folosim sau nu de neuromarketing? Este nevoie sa mergem in subconstientul consumatorilor nostri? Este un pas bun sa investim in aceasta directie? Actionam just fata de consumatorii nostri?


Va asteptam parerile in casuta de comentarii!


sursa foto: www.sxc.hu


Autor: Adela Simonescu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016