Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Statistici de social media si marketing pentru 2013 (si 2014)

Tags: marketing, statistici de marketing, b2b, b2c, twitter

Din moment ce utilizarea social media a devenit obligatorie in marketing, marketerii vor sa stie cum sa foloseasca social media in moduri cat mai sofisticate si strategice. Vorbim de tactici de integrare a retelelor de socializare in alte canale de marketing, analiza acestor retele si continua redefinire a instrumentelor de masurare a succesului.
Ce platforme noi merita cercetate? Ce rol joaca social media in vizibilitatea online generala a unui brand? Cum difera social media la companiile B2B fata de cele B2C? Intre companiile mari si mici? Afla raspunsurile la aceste intrebari lecturand cateva statistici si observatii privind consumatorul american, via business2community.
 
Statistici generale de social media marketing 
 
1. 97% dintre toti consumatorii cauta business-uri locale online.
 
2. Generatia cu varste intre 20 si 30 de ani are un comportament diferit de toate generatiile anterioare de aceeasi varsta. Sunt adica de doua ori mai predispusi sa caute informatii si sfaturi pe social media decat cei intre 30-40 de ani si de patru ori mai predispusi spre acest comportament fata de cei intre 50-60 de ani.
 
3. 68% dintre utilizatorii Google+ sunt barbati si 80% dintre utilizatorii Pinterest sunt femei.
 
4. 7% dintre americani nu au auzit niciodata de Facebook si 41% spun ca nu au auzit de LinkedIn. 
 
5. Plangerile nesolutionate pot deveni virale, afectand reputatia brandului. Si contrariul este adevarat: 71% dintre consumatorii care au primit raspuns rapid de la un brand caruia i-au solicitat ceva sun ca vor recomanda brandul si altora.
 
6. In medie, 700 de clipuri YouTube sunt partajate pe Twitter in fiecare minut si clipuri care cumuleaza o durata de 500 de ani sunt urmarite pe Facebook in fiecare zi.
 
7. 70% dintre branduri au cont pe Google+ (fata de 4% anul trecut).
 
8. 69% dintre branduri au cont pe Pinterest (de la 10% fata de 2012).
 
9. 93% dintre cautarile online incep pe un motor de cautare si 68% dintre consumatorii verifica, inainte de a cumpara, reputatia companiei pe social media. Vizibilitatea este vitala, asa ca fiecare brand trebuie sa adopte o strategie completa de optimizare a prezentei web.
 
10. Media CTR pentru bannere este de 0,01%. 31% dintre consumatori se tem ca, daca dau clic, vor fi monitorizati, iar 55% se tem de un virus. Si totusi, anul trecut au fost 5,3 trilioane de afisari.
 
11. Twitter este cea mai populara platforma in b2b, 85% dintre marketeri spunand ca il folosesc. LinkedIn este foarte aproape, pe locul 2, 82%.
 
12. Aproape trei patrimi dintre marketerii b2b spun ca nu pot masura ROI al social media sau il pot masura numai uneori. Principalul instrument de masurare a succesului pe social media este cresterea traficului.
 
13. Social media inlocuiesc PR-ul? Intr-un sondaj recent in randul specialistilor PR in b2b, 94% dintre ei au spus ca folosesc social media pentru anunturi fata de 71% care folosesc comunicate de presa. 45%  au declarat ca ar folosi social media daca ar putea folosi un singur vehicul de promovare fata de 24% care au spus ca ar emite un comunicat de presa.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016