Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Vrei un brand mai vizibil? Iata cateva strategii care te-ar putea ajuta!
Tags: vizibilitate, marketing, strategii de marketing, vizibilitate brand
Nu totul ajuta intotdeauna si nu putem discuta despre reguli care se aplica in cazul unui brand pentru simplul fapt ca a functionat pentru altul. Asa ca realizam ca fiecare afacere este unica si detine un set clar de necesitati si posibilitati diferite. In acest sens, ramane vital sa venim cu strategiile ce detin potential sa ne ridice afacerea, strategii perfect adaptate profilului acesteia.
Nu totul ajuta intotdeauna si nu putem discuta despre reguli care se aplica in cazul unui brand pentru simplul fapt ca a functionat pentru altul. Asa ca realizam ca fiecare afacere este unica si detine un set clar de necesitati si posibilitati diferite. In acest sens, ramane vital sa venim cu strategiile ce detin potential sa ne ridice afacerea, strategii perfect adaptate profilului acesteia.
1. Prezenta online. Mai nou, si fermele au nevoie de prezenta online pentru a-si asigura o baza cat mai mare de clienti. Descoperim beneficiile unui website, ale unui blog, forum si pagini de Facebook in mod treptat si ne folosim de ele cu toata energia.
2. Comunicatele de presa. Comunicatele de presa ne pot ajuta si ele in numeroase eforturi de popularizare a unui brand. Afacerile pot capata niveluri inalte de vizibilitate atunci cand se lanseaza comunicate interesante si ce ofera informatii valoroase pentru numeroase publicatii, marketeri si nu numai.
3. Referali. Clientii existenti ne aduc profituri mari, insa din directii diverse. Ne aduc profituri din bugetul pe care il directioneaza catre produsele si serviciile pentru care platesc. In plan secund, dar nu lipsit de importanta, clientii existenti detin marele potential de a ne atrage noi clienti aducatori de venituri importante. Astfel, clientii existenti devin referali pentru cunostinte, rude, colegi, prieteni, vecini si nu numai. Desigur, la mijoc exista beneficii clare si pentru acestia si pentru viitorii clienti. Una dintre cele mai interesante strategii este cea de acordare de bonusuri si reduceri la pachet.
Desigur, interesant este faptul ca toti clientii, fie ca vor atrage sau nu alti potentiali consumatori, reusesc sa ne ajute sa ne sporim nivelul de vizibilitate.
4. Flyere, brosuri, carti de vizita. Iata un trio de instrumente care nu trebuie sa lipseasca din cadrul niciunei companii sau firme. Si cand suntem freelanceri, aceste unelte ne ajuta sa ne aducem afacerile mai aproape de sfera de interes impartasita de potentialii nostri clienti.
Mult succes si afaceri cat mai prospere!
sursa foto: www.sxc.hu
Autor: Maria Nicutar
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.