Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Google extinde Store Ratings in mai multe tari

Tags: google search, google ads, youtube, magazin online

Google a anuntat extinderea functiei „Store Ratings” (evaluarile magazinelor) in Australia, Canada, India si Marea Britanie, permitand afisarea recenziilor magazinelor in rezultatele de cautare din Google si in Google Shopping.
Aceasta functie este importanta pentru utilizatori, deoarece le ofera informatii despre calitatea si fiabilitatea magazinelor online 🛒, bazate pe evaluarile si recenziile altor cumparatori. Aceste evaluari provin din mai multe surse, precum Google Customer Reviews, terti specializati in recenzii si alte platforme de colectare a feedback-ului.

Evaluarile sunt afisate sub forma de stele ⭐ in reclamele din Google Ads si pe Google Shopping, ceea ce poate influenta rata de click (CTR) si poate imbunatati performanta campaniilor de publicitate.
 

Cerinte de eligibilitate

Store Ratings prezinta experienta clientilor in magazine, in anunturi si formate neplatite, si pot aparea pe dispozitive mobile si pe web in reteaua de cautare si pe YouTube. 
 
💯Magazinele online trebuie sa aiba cel putin 100 de recenzii pentru a putea afisa aceste evaluari in fiecare tara in care activeaza. Aceasta cerinta poate aduce beneficii pentru magazinele locale care isi concentreaza vanzarile intr-o anumita regiune, insa poate pune presiune pe companiile mai mici care opereaza la nivel international.
 
Urmatoarele criterii trebuie sa fie indeplinite pentru ca evaluarea magazinului sa apara in anunturi:
✅ o evaluare medie compusa, de minimum 3,5 stele;
✅ domeniul adresei URL vizibile a anuntului trebuie sa corespunda celui pentru care sunt evaluarile;
✅ evaluarile de la clientii dintr-o anumita tara vor contribui numai la evaluarea companiei in tara respectiva. Este posibil sa nu fie afisate evaluarile magazinelor atunci cand feedbackul nu are legatura cu ceea ce se promoveaza in anunt.
Sursa foto: developers.google.com
 
Evaluarile magazinelor ii ajuta pe utilizatori sa gaseasca acele companii care le ofera clientilor experiente de calitate inalta, contribuind la consolidarea increderii si la luarea unor decizii de cumparare mai informate. Evaluarea magazinelor poate ajuta comerciantii sa imbunatateasca performanta anunturilor si a inregistrarilor gratuite si sa atraga mai multi clienti catre paginile de destinatie.
 
Evaluarile magazinelor pot include:
➤ o evaluare cu un numar maxim de 5 stele ⭐⭐⭐⭐⭐
numarul total al recenziilor primite de companie
➤ un calificativ, cum ar fi durata medie de livrare, care evidentiaza de ce s-a primit evaluarea respectiva (daca sunt disponibile date)
➤ un link pentru a citi recenziile recente.
 
Sursa foto: support.google.com
 
Functia „Store Ratings” este deja disponibila in Statele Unite ale Americii, iar acum va acoperi un numar mai mare de tari. Extinderea acesteia ajuta la cresterea transparentei si increderii in cumparaturile online 🛍️ si poate contribui la sporirea performantei campaniilor de publicitate 📢 ale magazinelor care reusesc sa indeplineasca cerintele de recenzii.
 
Sursa foto: pexels.com
Autor: MarketingPortal.ro


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016