Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

A se citi numai daca brandul tau nu are o poveste

Tags: management si marketing, povestea brandului, companie, valoare

Cunosc o multime de povesti frumoase care descriu branduri de renume. Ceea ce le face sa fie savuroase e faptul ca sunt cat se poate de adevarate.

Mai toate descriu povestile unor oameni care si-au urmat pasiunea sau care au avut o idee stralucita si au pus-o in practica.

Nu vom gasi niciodata povesti de succes ale unui brand care sa descrie o afacere pornita in urma unui castig la loterie. Sau, daca exista, cu siguranta nu se numara printre cele care sa ne inspire sau care sa ne motiveze in vreun fel.

Experienta si etapele prin care trecem in construirea unei afaceri sunt cat se poate de necesare fiindca acestea ne invata sa devenim din ce in ce mai buni in ceea ce facem. Gresim, invatam lucruri noi, ne poticnim, dar mergem mai departe.

Iar acest parcurs, cu bune si cu rele, construieste povestea unui brand. Fiindca toti am inceput de undeva. Iar povestea pe care o spunem nu se adreseaza unui specialist in afaceri, ci unui om care va rezona cu pasiunea noastra pentru ceea ce construim in continuare.

Povestile de succes sunt cele care se scriu din inima si care trec dincolo de ecrane si transmit mesajul intr-o forma pe cat de frumoasa, pe atat de sincera.

Chiar daca povestea noastra descrie o afacere din industria metalurgica, valoarea dupa care se ghideaza compania va rezona intotdeauna cu oamenii si nu cu alte constructii din metal. Nu ne adresam unor roboti atunci cand ne spunem povestea si nici unor experti care abia asteapta sa ne faramiteze marturisirile.

Ceea ce spunem trebuie sa fie ceea ce credem. Iar lucrurile in care credem trebuie sa fie cele pe care le facem. De aici se creeaza valoarea care conduce orice companie pe culmile succesului. Nu e niciun secret in aceasta reusita. E inca un exemplu al armoniei asigurate prin corelatia dintre gandire si actiune.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016