Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum sa-i ademenesti pe fanii competitorilor catre pagina ta de Facebook
de Stefan Matei |
Tags: competitie, fani, fanpage karma, competitori, fani activi, utilizatori
Poate ca nu e un joc corect, dar in lupta pe care o ducem in online, va rezista cel mai puternic si cel care aplica strategii de marketing adesea adaptate dupa sfaturile din "Arta razboiului".
Poate ca nu e un joc corect, dar in lupta pe care o ducem in online, va rezista cel mai puternic si cel care aplica strategii de marketing adesea adaptate dupa sfaturile din "Arta razboiului".
Cu cat creste rata utilizatorilor care interactioneaza pe pagina noastra de Facebook, fie ca lasa comentarii sau dau click pe butonul de "Like" sau "Share", cu atat mai mult creste volumul de continut pe care ceilalti utilizatori il vad dinspre pagina noastra.
Tocmai datorita acestui lucru, ne intereseaza doar acei fani care sunt activi. Ca sa aflam care sunt acei utilizatori activi, putem folosi Social Lead Freak pentru a face rost de ID-urile tuturor acelor utilizatori activi.
Se poate derula mai apoi o campanie de publicitate targetata numai catre acei utilizatori, iar asta va creste substantial traficul pe pagina de Facebook.
Mai apoi, e bine sa ne analizam competitia, sa vedem cine sunt fanii, ce activitati deruleaza si afiseaza competitorii pe paginile lor. Pentru acest lucru putem folosi Fanpage Karma, un site care ne ajuta sa vedem numarul de fani activi, rata de implicare sau de interactiune, precum si obiceiurile care aduc cel mai mult trafic.
Putem analiza indeaproape atat tipul de continut care declanseaza cea mai mare rata de interactiune impreuna cu orele la care este postat continutul respectiv.
Printr-o astfel de analiza putem afla foarte usor ce functioneaza cel mai bine pentru competitie si putem utiliza mijloace similare pentru a atrage fani cat mai multi.
Autor: Stefan Matei
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.