Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Primavara inseamna o reimprospatare a brandului. Cateva sfaturi
Tags: branding, target, public tinta, clienti, profil social media
Nu o sa mergem atat de departe cu gandul pana la un proces de rebranding. Sa privim aceasta curatenie de primavara ca pe o reorganizare a ceea ce ar trebui sa facem poate putin diferit fiindca ce a functionat acum trei luni nu va functiona in totalitate la fel si acum.
Nu o sa mergem atat de departe cu gandul pana la un proces de rebranding. Sa privim aceasta curatenie de primavara ca pe o reorganizare a ceea ce ar trebui sa facem poate putin diferit fiindca ce a functionat acum trei luni nu va functiona in totalitate la fel si acum.
1. Reevalueaza-ti audienta.
E nevoie sa ne redefinim periodic publicul tinta deoarece vom vedea ca la orice noua analiza vom fi nevoiti sa facem ajustari. Fie ca va trebui sa includem in target noi segmente de clienti, fie ca, dimpotriva, vor exista tipologii la care va trebui sa renuntam, astfel de modificari nu vor inceta sa fie necesare.
2. Actualizeaza-ti ofertele.
In ziua de azi, e important sa stii cum sa vii cu ceva diferit fata de ceea ce a fost oferit pana in prezent. Analizeaza-ti domeniul in care activezi, vezi care sunt tendintele si ce ofera competitorii. Cu putin noroc, vei descoperi produse pe care le ai in stoc si pe care nu le promovai suficient chiar daca iti puteau aduce un profit mare.
3. Fii activ pe conturile de social media.
Chiar daca traficul de pe site este unul ridicat, nu iti neglija profilurile de social media. O pagina de brand pe Facebook lasata in paragina sau un cont de Twitter actualizat ultima oara in urma cu cinci luni nu fac deloc o impresie buna.
4. Fii la curent cu ce se spune despre tine.
Cauta numele brandului in Google si informeaza-te in legatura cu ce se spune despre tine in online. Este important sa ai o parere de ansamblu asupra modului in care esti perceput in acest mediu. In plus, poti seta o alarma pe Google astfel incat sa primesti notificari ori de cate ori numele companiei tale e mentionat pe Internet.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.