Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Google renunta la planul de a elimina cookie-urile third-party din Chrome
Tags: google, chrome
Google a anuntat ca nu va mai elimina cookie-urile publicitare de tip third-party din browserul Chrome. In schimb, compania va introduce o noua experienta care le va permite utilizatorilor sa aleaga in mod informat daca doresc sa fie urmariti in timpul navigarii online.
Google a anuntat ca nu va mai elimina cookie-urile publicitare de tip third-party din browserul Chrome. In schimb, compania va introduce o noua experienta care le va permite utilizatorilor sa aleaga in mod informat daca doresc sa fie urmariti in timpul navigarii online.
De ce a renuntat Google la eliminarea cookie-urilor?
Initial, Google planuia sa elimine cookie-urile third-party pana in 2022, dar termenul a fost amanat de mai multe ori. Motivul principal al acestei decizii este complexitatea procesului si impactul semnificativ asupra industriei publicitatii online.
Anthony Chavez, vicepresedinte al diviziei Privacy Sandbox din cadrul Google, a explicat decizia:
„Am luat decizia de a mentine abordarea actuala privind optiunile oferite utilizatorilor in legatura cu cookie-urile de la terti in Chrome si nu vom lansa o solicitare separata dedicata acestora. Utilizatorii pot in continuare sa aleaga optiunea cea mai potrivita pentru ei din setarile de Confidentialitate si Securitate ale Chrome.
Vom continua sa imbunatatim protectia impotriva urmaririi in modul Incognito al Chrome, care deja blocheaza implicit cookie-urile de la terti. Aceste imbunatatiri includ si IP Protection, o functie pe care planuim sa o lansam in trimestrul al treilea din 2025. In plus, vom continua sa investim in transformarea Chrome in cel mai de incredere browser din lume, cu tehnologii precum Safe Browsing, Safety Check, protectii pentru parole integrate, protectii bazate pe inteligenta artificiala si multe altele.”
Compania a recunoscut ca tranzitia la optiuni precum Privacy Sandbox necesita eforturi considerabile din partea tuturor participantilor si ar putea afecta publisherii, advertiserii si utilizatorii.
In plus, Google se confrunta cu presiuni din partea autoritatilor de reglementare si a industriei. De exemplu, autoritatile din Regatul Unit si-au exprimat ingrijorarea cu privire la impactul asupra concurentei in domeniul publicitatii digitale.
Ce inseamna aceasta decizie pentru utilizatori?
In loc sa elimine cookie-urile de la terti, Google va introduce o noua experienta in Chrome care le va permite utilizatorilor sa faca o alegere informata cu privire la urmarirea online. Utilizatorii vor avea mai mult control asupra modului in care sunt urmariti online, pentru ca vor putea ajusta aceasta alegere din setarile de confidentialitate ale browserului.
De asemenea, Google va continua sa dezvolte si sa ofere API-urile Privacy Sandbox ca alternativa pentru cookie-uri, precum si sa introduca controale suplimentare de confidentialitate, cum ar fi protectia IP in modul Incognito.
Sursa foto: pexels.com
Autor: MarketingPortal.ro
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.