Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Noile tendinte sunt raspunsul la o afacere mai buna
de Stefan Matei |
Tags: tendinte, trenduri, piata muncii, strategii, date personale
Tendinte noi sunt anuntate de cei mai cunoscuti specialisti in marketing. Dupa analize care presupun o privire indeaproape asupra fenomenelor care se petrec in piata muncii, in social media, in cadrul strategiilor si in interiorul companiilor, unele dintre cele mai importante trenduri necesare pentru succesul unei afaceri au fost facute publice.
Tendinte noi sunt anuntate de cei mai cunoscuti specialisti in marketing. Dupa analize care presupun o privire indeaproape asupra fenomenelor care se petrec in piata muncii, in social media, in cadrul strategiilor si in interiorul companiilor, unele dintre cele mai importante trenduri necesare pentru succesul unei afaceri au fost facute publice.
Chiar daca nu fiecare tendinta se aplica pentru orice tip de business, este intotdeauna util sa stim in ce context se dezvolta afacerea noastra si sa ne dam astfel seama de ceea ce nu mai functioneaza in prezent chiar daca in trecut ne-a adus rezultate.
1. Social media devine un pion central, dar sub un alt nume.
Daca ne gandeam ca social media o sa dispara ca fenomen sau ca o sa isi piarda din popularitate, trendurile semnalate la nivel global indica exact opusul. 72% dintre internauti au si conturi in social media, iar varstnicii ii prind din urma pe cei mai tineri la acest capitol. Desi unele companii considera ca e bine sa restrictioneze ce reprezinta social media pentru angajati, specialistii recomanda acestora sa tina cont de faptul ca cei mai multi oameni considera deja social media ca parte integrata a vietii lor si ca in continuare fenomenul va fi de gasire a unor noi modalitati de integrare a social media in cat mai multe aspecte din viata de zi cu zi.
2. Creste gradul de ingrijorare cu privire la protectia datelor personale
Folosirea datelor personale de catre terti e un aspect din ce in ce mai controversat si atrage nemultumiri din partea utilizatorilor. Daca ne gandim ca din ce in ce mai multe companii isi bazeaza strategiile de marketing pe datele personale, intelegem si mai mult de ce aceasta teama fata de bazele de date detinute de companii creste.
Un studiu facut recent arata ca in Statele Unite de la un procent de 47% in 2010, ingrijorat de faptul ca Internetul incalca intimitatea persoanelor, s-a ajuns la 57%. Si daca ne gandim ca Gmail scaneaza e-mail-urile pentru a trimite reclame targetate, e usor de inteles aceasta teama.
3. O strategie holistica asupra modalitatilor de lucru
Munca mai eficienta nu mai pare sa fie de multa vreme cea din spatele unui birou cu program de 8 ore. Din ce in ce mai multe companii aleg sa gaseasca modalitati prin care sa ofere angajatilor un program flexibil si mult mai multe oportunitati de dezvoltare si de crestere a valorii pe care o aduc companiei. Dell a anuntat ca pana in 2020 50% dintre angajatii sai din toata lumea vor avea un program flexibil.
Autor: Stefan Matei
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.