Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Reclama Audi: Puterea care vine din locuri ascunse
Tags: marketing, reclama zilei, reclama la masini, reclama audi, superman
Uneori nu este nevoie sa fii cel care este in centrul atentiei, sub lumina reflectoarelor. Uneori, cand te simti bine in propria piele, poti sa fii al fel de puternic si in pozitia de mediator. Acesta este mesajul pe care il transmite ultima campanie Audi din Marea Britanie.
Uneori nu este nevoie sa fii cel care este in centrul atentiei, sub lumina reflectoarelor. Uneori, cand te simti bine in propria piele, poti sa fii al fel de puternic si in pozitia de mediator. Acesta este mesajul pe care il transmite ultima campanie Audi din Marea Britanie.
In varianta print, campania il prezinta pe Clark Kent, alter-ego-ul lui Superman (Cristopher Reeve). Este vorba de un afis alb-negru cu sloganul „Puterea din surse mai putin evidente”.
Spotul TV ii arata pe campionii la box Steve Cunningham si B.J. Floresand pe linia de tusa. Adevaratul star este cel care coordoneaza meciul: arbitrul Tony Weeks. Acesta este filmat in asa fel incat apare in mijlocul fiecarei secvente. La sfarsit, iese prin tunel si se indreapta inspre propriul Audi.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.