Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Reclama zilei: Ati plans astazi?
Tags: marketing, reclama zilei, primul ajutor, cancer
Agentia BBH London face ca un mesaj social, cel al necesitatii deprinderilor abilitatilro de acordare a primului ajutor, sa fie mult mai puternic, transformand un format cliseu (o reclama cu un bolnav de cancer care-ti strange inima) intr-un filmulet cu totul surprinzator.
Agentia BBH London face ca un mesaj social, cel al necesitatii deprinderilor abilitatilro de acordare a primului ajutor, sa fie mult mai puternic, transformand un format cliseu (o reclama cu un bolnav de cancer care-ti strange inima) intr-un filmulet cu totul surprinzator.
Filmuletul prezinta calatoria unui barbat diagnosticat cu cancer care trece printr-un tratament extrem de dur, numai pentru a muri din cauza faptului ca s-a inecat si nimeni nu a stiut sa-i aplice primul ajutor.
Ni se spune in final ca masurile de prim ajutor fac diferenta intre viata si moarte pentru aproape 140.000 de persoane anual. Aceste este numarul deceselor care ar fi putut fi prevenite. Cam tot atatia oameni mor de cancer.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.