Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Reclama zilei: Carlsberg
Tags: marketing, ziua pacalelii, carlsberg, prieten, bere
In ultima vreme pare ca publicittatea se bazeaza din plin pe conceptul de "Ziua pacalelii", la cate feste sunt puse in scena in care sunt atrasi oameni obisnuiti. Ultima realizare vine din partea Carlsberg care ne intreaba cat de multe am face entru prietenul nostru cel mai bun.
In ultima vreme pare ca publicittatea se bazeaza din plin pe conceptul de "Ziua pacalelii", la cate feste sunt puse in scena in care sunt atrasi oameni obisnuiti. Ultima realizare vine din partea Carlsberg care ne intreaba cat de multe am face entru prietenul nostru cel mai bun.
Spotul arata cum oameni obisnuiti si nevinovati sunt ridicati din pat in toiul noptii (intre 1 si 5 dimineata) pentru a veni sa-si salveze prietenul dintr-o mare incurcatura. Acesta din urma a pretins ca a jucat poker cu niste infractori si, avand datorii mari, nu poate parasi incaperea. "Vino sau s-a zis cu mine", zice unul pe un ton cat se poate de infricosator.
Nevinovatul prieten ajunge la o cladire dubioasa din Chinatown, trebuie sa treaca de un cuplu de luptatori, de un bucatar care arde in flacari ceva intr-o tigaie si sa mearga cu liftul cu un batran cu un ochi de sticla care mananca ceva extrem de dubios (producatorul de bere a anuntat ca fiintele bagate in tepusa sunt greieri). Dupa ce este invitat de un amenintator personaj sa lase banii pe masa, vede cum se ridica niste cortine grele si multa lume sare in picioare sa-l aplaude. I se ofera si o bere recompensa.
Apetitul publicului pentru astfel de farse (vezi si reclama la Nivea care le spune oamenilor ca sunt cautati de politie) pare insatiabil: spotul are deja aproape 1.800.000 de vizualizari, in doar cateva zile.
Foto: Captura YouTube
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.