Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Reclama zilei: Culmea personalizarii cafelei
Tags: reclama zilei, marketing, cafea, personalizare
Cand esti in competitie cu lanturi mari de cafenele, cum ar fi Starbucks, este greu sa inventezi o campanie care sa capteze imaginatia clientilor. Ce le poti oferi si nu primesc din alta parte?
Cand esti in competitie cu lanturi mari de cafenele, cum ar fi Starbucks, este greu sa inventezi o campanie care sa capteze imaginatia clientilor. Ce le poti oferi si nu primesc din alta parte?
Let’s Coffee din Taiwan, care are vreo 2.000 de chioscuri in malluri, este un lant mic. Asa ca s-a decis sa personalizeze experienta rugandu-si clientii sa-si faca poze. Angajatii cafenelelor Let’s Coffee au preluat pozele si le-au tiparit in spuma cafelei din ceasca.
O idee unica si distractiva.
Clientii au fost incantati si au sharuit experienta pe retelele de socializare. Nu este de mirare ca vanzarile si popularitatea brandului au crescut.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.