Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Reclama zilei: Sticla interactiva de la Heineken

Tags: marketing, reclama zilei, heineken, sticla interactiva

In majoritatea evenimentelor de anvergura, bautura este un actor important, fie ca vorbim de sponsorizari din partea unor branduri, fie de experienta in sine a participantilor.
Dar, in afara de faptul ca are alcool (ceea ce in sine nu este un lucru rau), nu exista prea multa interactiune in ceea ce priveste o sticla de bere, de exemplu, contextul fiind cel care da tonul distractiei.
 
Heineken a decis sa introduca sticlele de bere inteligente care pot interactiona cu alte sticle, cu mediul in care se afla si cu oamenii care beau din ele. Sticla lumineaza in anumite moduri, in functie de actiunea manuitorului. Daca ciocnesti, sticla se lumineaza, daca incepi sa bei, apar fascicule pulsande de lumina si clipeste in ritmul muzicii.
 
Sticlele contin opt LED-uri, un microprocesor de 8 biti si accelerometru pentru a se asigura ca anumite actiuni genereaza anume reactii. 
 
Lansarea s-a facut in cadrul Saptamanii de Design de la Milano.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016