Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Reclama zilei: Tu stii sa acorzi primul ajutor?
Tags: marketing, reclama zilei, tehnici de prim-ajutor, cannes
Clipul pe care il prezentam astazi nu este deloc unul comod. Din contra, este terifiant. St. John Ambulance si-a dat mana cu agentia BBH din Lodra si au incercat sa sublinieze importanta coplesitoare a tehnicilor de prim-ajutor.
Clipul pe care il prezentam astazi nu este deloc unul comod. Din contra, este terifiant. St. John Ambulance si-a dat mana cu agentia BBH din Lodra si au incercat sa sublinieze importanta coplesitoare a tehnicilor de prim-ajutor.
Echipa a fost premiata anul trecut la Cannes cu Leul de Argint pentru spotul „Helpless”, despre un barbat care supravietuieste cancerului pentru a muri asfixiat pentru ca nimeni n-a stiut sa-i acorde primul ajutor.
In clipul de fata asistam la o alta experienta, la fel de intunecata si de vicleana ca si in cazul de mai sus.
Filmul se bazeaza pe elementul surpriza care este dezvaluit abia la final. Ceva insa este evident de la prima scena: ceva i se va intampla copilului, dar ce? In cele din urma, aflam ca povestea nu este nici macar despre el, ci despre femeie si barbat, doar ea avand cunostintele necesare salvarii vietii baiatului.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.