Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Reclama zilei: Volkswagen iubeste umorul sec
Tags: reclama zilei, volkswagen, reclama la volkswagen, parinti, copii, economisirea combustibilului, umor
Cand este facuta cum trebuie, falsa pozitionare a unui produs sub forma de eroare, de nerealizare este formula perfecta pentru comedie. Asa se intampla in cazul acestui spot realizat in Marea Britanie pentru Volkswagen care promoveaza tehnologia Start/Stop care economiseste combustibil.
Cand este facuta cum trebuie, falsa pozitionare a unui produs sub forma de eroare, de nerealizare este formula perfecta pentru comedie. Asa se intampla in cazul acestui spot realizat in Marea Britanie pentru Volkswagen care promoveaza tehnologia Start/Stop care economiseste combustibil.
Aceasta tehnologie a fost creata cu gandul la generatiile viitoare. Se pare insa ca unii reprezentanti ai acestora nu sunt prea recunoscatori.
Spotul se deschide cu imaginea unor strazi pustii in miez de noapte pe care circula o singura masina: cea a unui tata care-si plimba fiul de cateva luni, in incercarea, aproape inutila, de a-l linisti.
Singura problema este caracteristica Start/Stop a Tiguan-ului, cea care face ca motorul sa se opreasca de tot cand masina se opreste. Asa se economiseste benzina, dar nu-i face nicio favoare bebelusului, care, neleganat, incepe sa urle la fiecare semafor. Cand apare culoarea verde, motorul porneste su copilasul aluneca iar in lumea viselor.
Tatal joaca excelent, caci pe chip i se citesc lunile de privare de somn. Copilasul pare chiar la limita izbucnirii intr-o criza de nervi, iar modul in care-si lipaie buzele este absolut grozav.
Tatal si fiul sunt in razboi. Ceea ce a crezut primul ca este o alegere constienta, responsabila in plan social, este, de fapt, calcaiul lui Ahile.
Foarte putine reclame reusesc sa-si impacheteze atat de frumos impulsurile ecologice ca aceasta care prinde foarte bine la parinti pentru care administrarea haosului din viata personala este cel putin la fel de important ca grija pentru mediu.
Fundalul sonor vesel contrapuncteaza senzational atmosfera apasatoare. Ce ziceti, va place?
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.