Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Top 3 reclame vizualizate pe YouTube in luna februarie
Tags: reclame youtube, superbowl, reclama, vizualizari, sos mayday, campanie umanitara
In topul celor mai difuzate si vizualizate reclame pe YouTube se regasesc si cele de mai jos, selectia avand la baza apelul la emotii, acest "buton" pe care il veti regasi in fiecare dintre reclamele alese.
In topul celor mai difuzate si vizualizate reclame pe YouTube se regasesc si cele de mai jos, selectia avand la baza apelul la emotii, acest "buton" pe care il veti regasi in fiecare dintre reclamele alese.
Intr-o selectie mult mai mare a celor mai vizualizate reclame se regasesc si acele campanii care doresc sa socheze si care sa produca astfel un impact asupra celor care vad reclama. De remarcat e insa faptul ca nu cele care ne sperie sau care ne impresioneaza pana in pragul atacului de cord ne raman in memorie, ci tot cele care ne-au facut privirea sa se umple de lacrimi.
Si ca sa va dau un exemplu concret, pun pariu ca va mai amintiti de reclama facuta de Cosmote, reclama care a avut la baza acelasi model care face apel la emotii:
Pe primul loc se afla reclama de la Budweiser: Puppy Love si a adunat peste 1,16 milioane de share-uri. Gandita pentru Super Bowl, reclama continua sa adune vizualizari si sa se bucure de aceeasi popularitate care a adus-o in topul vizualizarilor pentru luna februarie 2014.
Pe locul doi se afla o reclama care nu are nevoie de subtitrari. Asa cum veti vedea, cuvintele sunt de prisos fiindca mesajul reuseste sa treaca dincolo de barierele lingvistice si sa faca apel la emotii. E o reusita majora pentru o campanie umanitara: 2. SOS Mayday: Would You Give Your Jacket To Johannes.
Pe locul trei se afla o reclama care vorbeste despre eforturile pe care le facem pentru cei pe care ii iubim. Si este o reclama la produsele de ingrijire a parului in care nu e prezentat niciun produs de par. E o campanie indrazneata care a adus succesul scontat: Schwarzkopf: You.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.