Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Transparenta totala la Google. Cine, cand si cat plateste pentru publicitate electorala
Google introduce un raport complet care aduce transparenta in domeniul cheltuielilor pentru publicitate online in timpul campaniei electorale din Romania.
Serviciul de transparenta in privinta cheltuielilor privind publicitatea electorala online este disponibila doar pentru India, SUA si Uniunea Europeana.
"Scopul nostru este sa oferim mai multa transparenta in publicitatea politica de pe Google, YouTube si proprietatile partenerilor. Acest raport include informatii despre anunturile care promoveaza un partid politic, un detinator actual al unei functii sau un candidat pentru Parlamentul UE", arata Google.
La nivelul UE cele mai mari cheltuieli pentru campania electorala online au fost in Spania (224.150 de euro), Finlanda (142.600 de euro), Germania (58.100 de euro), Austria (57.050 euro) si Romania (53.150 de euro).
Cei mai importanti cumparatori de publicitate online sunt:
"Scopul nostru este sa oferim mai multa transparenta in publicitatea politica de pe Google, YouTube si proprietatile partenerilor. Acest raport include informatii despre anunturile care promoveaza un partid politic, un detinator actual al unei functii sau un candidat pentru Parlamentul UE", arata Google.
La nivelul UE cele mai mari cheltuieli pentru campania electorala online au fost in Spania (224.150 de euro), Finlanda (142.600 de euro), Germania (58.100 de euro), Austria (57.050 euro) si Romania (53.150 de euro).
Cei mai importanti cumparatori de publicitate online sunt:
- COALICION ELECTORAL UNIDAS PODEMOS - €132.400
- SPD - €60.750
- Ciudadanos - Partido de la Ciudadanía - €58.050
- Kansallinen Kokoomus r.p. - €55.900
- Future Innovation SRL - €51.950
Masuratorile au inceput cu data de 20 martie 2019 pentru a intruni toate cheltuielile electorale pentru publicitate in timpul campaniei pentru europarlamentare 2019.
In Romania au fost cumparate pana la momentul scrierii acestui articol 375 de anunturi cu o valoare totala de 255.375 de lei.
Datele din Raportul despre transparenta informatiei privind publicitatea politica sunt cumulate in functie de data de lansare pentru o tara sau o regiune. Aceste date se actualizeaza saptamanal.
Toate datele pot fi accesate aici: https://transparencyreport.google.com/political-ads/region/RO?hl=ro
Autor: Florin P. Amariei
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 2 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.