Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Yahoo! a cumparat aplicatia de mesagerie Blink
de Ana Tudor |
Tags: yahoo, blink, mesagerie efemera, aplicatii yahoo, aplicatii mesagerie
Aplicatia de mesagerie efemera Blink a fost cumparata de grupul american Yahoo!, valoarea achizitiei nefiind dezvaluita publicitatii. Achizitionarea aplicatiei de mesagerie de catre Yahoo! reflecta gradul sporit de interes al grupului american fata de aplicatiile de telefonie.
Aplicatia de mesagerie efemera Blink a fost cumparata de grupul american Yahoo!, valoarea achizitiei nefiind dezvaluita publicitatii. Achizitionarea aplicatiei de mesagerie de catre Yahoo! reflecta gradul sporit de interes al grupului american fata de aplicatiile de telefonie.
Blink a fost lansata in luna aprilie 2013, cu mesajul de "cel mai bun mijloc de a pastra conversatiile online doar intre voi si prietenii vostri". Aplicatia permite expedierea de mesaje text, audio, video, fotografii, care se autodistrug.
"Asteptam cu nerabdare posibilitatile care vor veni dupa aducerea viziunii Blink in grupul Yahoo! Am creat Blink deoarece consideram ca toata lumea ar trebui sa aiba libertatea de a arata aceeasi onestitate si spontaneitate in conversatiile online ca in discutiile fata in fata", au subliniat initiatorii aplicatiei, intr-un comunicat de presa.
Aplicatia exista pana acum in versiuni compatibile cu iOS, sistemul de operare folosit de iPhone si iPad de la Apple, dar si cu aparatele mobile care folosesc sistemul Android, creat de Google. Blink precizeaza ca va renunta la aceste doua versiuni "in saptamanile urmatoare".
De la numirea ei in functie, in vara anului 2012, directoarea grupului Yahoo!, Marissa Mayer a decis sa multiplice numarul achizitiilor facute de aceasta companie.
Cele mai multe dintre ele vizeaza talente si tehnologii susceptibile de a imbogati oferta de produse ale grupului Yahoo!.
Autor: Ana Tudor
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.