Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
5 metode prin care sa captezi atentia cititorilor tai
Tags: continut, publicul-tinta, clienti, rezultate, interes, site, blogurilor, continutul
Continutul face legea cand vorbim de site-uri si de atragerea cititorilor catre mai multe pagini si link-uri ale site-ului tau.
Continutul face legea cand vorbim de site-uri si de atragerea cititorilor catre mai multe pagini si link-uri ale site-ului tau.
Chiar daca de multe ori optimizarea si algoritmii de care tine cont un motor de cautare sunt factori-cheie, nu acestia definesc intotdeauna succesul unui articol.
Afacerile ar trebui sa creeze continut pentru ceea ce conteaza cu adevarat, adica pentru clientul care va fi dispus sa plateasca pentru un produs sau un serviciu oferit de afacerea respectiva.
1. Publica numai continut de calitate.
Poate ca ar fi de la sine inteles, insa nu toata lumea respecta aceasta regula. Multe companii apeleaza la terti pentru a le crea continut, insa aceasta se dovedeste de multe ori a nu fi o idee tocmai buna.
2. Scrie pentru publicul-tinta.
Tot continutul trebuie sa fie adresat audientei-tinta. Atunci cand continutul ii pierde pe acestia din vedere, interesul cititorilor poate scadea drastic si sa nu uitam ca vorbim de aceiasi oameni pe care ni-i dorim drept clienti.
3. Creeaza continut util.
Continutul care nu e util e o greseala pe care multe companii o fac. Continutul pe care il producem trebuie sa fie consumat de cititori sau de vizitatorii site-ului, iar scopul acestuia nu e de a umple paginile site-ului sau ale blogurilor, ci de a oferi informatii utile care sa ii faca pe oameni sa interactioneze cu respectiva companie care a creat continutul.
4. Nu complica lucrurile.
Nu avem de ce sa folosim un limbaj pe care nu il intelege nimeni doar din dorinta de a demonstra ca suntem experti in domeniul in care activam. E bine ca mesajele transmise sa fie pe intelesul celor carora ne adresam, pastrand totodata metode creative de exprimare.
5. Ofera analize.
Analizeaza continutul pe care il distribui folosind Google Analytics si fa astfel o schema a ceea ce functioneaza bine pentru compania ta in materie de continut. Vei sti astfel ce are rezultate mai bune si la ce fel de continut poti renunta.
Autor: Mihai Georgescu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.