Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

7 strategii importante pentru afacerile mici care au succes

Tags: afacere, succes, strategii, client, afacerea, plan

Intr-o mare a sfaturilor despre cum sa obtii succesul atunci cand ai o afacere mai mica, iata o selectie a unora dintre cele mai bune strategii pe care le putem aplica daca vrem ca visul nostru sa devina realitate si sa ne ajute sa ajungem si la un nivel de trai de care sa fim multumiti.
Chiar daca ne asteptam, de multe ori, la secrete care sa ne ajute sa ajungem peste noapte la un succes nebun, cele mai semnficative eforturi sunt rasplatite in timp, fiindca singurul succes care dureaza este cel construit de-a lungul unei perioade mai mari de timp.

1. Fii respectuos. Daca esti antreprenor, modestia trebuie sa ramana in continuare una dintre valorile tale si nu trebuie sa uiti de bunele maniere. Fii respectuos nu doar cu clientii, ci si cu furnizorii, cu partenerii de afaceri si cu oricine altcineva te mai intalnesti in campul profesionist.

2. Asuma-ti riscuri. A avea propria afacere inseamna ca trebuie sa ne asumam uneori si riscuri pe care ca angajati nu suntem nevoiti sa le luam. Sa nu uitam ca succesul si confortul nu sunt perechea cea mai des intalnita.

3. Nu renunta. Sa ne asumam riscuri inseamna ca uneori o sa dam gres. Diferenta o fac cei care continua si care reusesc sa revina in ring si dupa ce au pierdut o lupta. Trebuie sa invatam din greseli si sa devenim mai buni.

4. Apreciaza-ti familia si prietenii. Un antreprenor nu ar trebui sa ii neglijeze niciodata pe oamenii importanti din viata sa. Vor exista perioade in care familia sau prietenii adevarati vor fi singurii pe care va putea sa se bazeze.

5. Nu uita de client. Succesul unei afaceri depinde de calitatea experientei pe care o oferim clientilor prin business-ul nostru. Cei mai nemultumiti clienti sunt cea mai mare ocazie de a invata, asa cum a spus Bill Gates.

6. Afacerea e un lucru personal. Sa nu ne temem sa ne facem auziti prin afacerea pe care o construim si sa lasam personalitatea noastra sa ofere afacerii acea nota unica de care orice business de succes are nevoie.

7. Fa-ti un plan. Un plan de business pe termen lung e necesar, chiar daca nu va fi facut in detaliu. E important sa avem insa stabilite obiective si pasii pe care trebuie sa ii urmam pentru a atinge acele obiective.
Autor: Mihai Georgescu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016