Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum te ajuta agentiile de SEO sa depasesti concurenta in Google
Tags: seo, motoare de cautare, link building, eficientizarea costurilor
A fi in top pe Google inseamna sa ajungi la potentiali clienti inainte ca ei sa ajunga la competitie. Orice om de marketing ia in calcul nu doar campaniile inovatoare pe care isi doreste sa le faca, ci si cum poate depasi concurenta.
A fi in top pe Google inseamna sa ajungi la potentiali clienti inainte ca ei sa ajunga la competitie. Orice om de marketing ia in calcul nu doar campaniile inovatoare pe care isi doreste sa le faca, ci si cum poate depasi concurenta.
E important asadar sa incepi cu depasirea concurentei pe Google, adica sa ai o pozitionare mai buna pe Google a site-ului detinut. Pentru ca astfel va creste traficul pe site si, mai mult, acest trafic va fi alcatuit din useri care fac parte din targetul cautat, direct interesati de serviciile ori produsele promovate. Este un trafic de calitate, ceea ce inseamna mai multe conversii ale vizitatorilor in clienti.
Pentru pozitionarea cat mai buna in Google pe diverse cuvinte cheie din domeniul de interes, orice site are nevoie de servicii SEO. Aici apare dilema: sa apelati la un freelancer sau la o agentie specializata in servicii de optimizare pentru motoare de cautare? Agentiile de SEO dedicate au o infrastructura de parteneriate solide pe care o pot utiliza in optimizarea off-page, adica generarea linkurilor catre site. Spre deosebire de un freelancer sau un simplu angajat care este responsabil de campaniile SEO, parteneriatul cu o agentie specializata are urmatoarele avantaje:
1. Infrastructura solida de link building. Datorita experientei si a numarului mare de clienti, o agentie poate pune la dispozitie linkuri de mai buna calitate. Un freelancer sau un angajat intern nu poate acoperi domenii prea vaste si nici nu va putea crea o campanie de SEO complexa si eficienta. Un freelancer va face mai mult link building gratuit, pentru ca nu isi va permite sa aloce buget pentru fiecare plasare, pe cand o agentie va avea acces la postare de linkuri pe site-uri considerate de incredere pentru Google si cu ranking mai bun.
2. Timp si eficienta. Si aici vorbim atat de mana de lucru ce poate fi alocata, cat si de rezultate rapide. Un manager va avea poate tendinta sa creada ca e de ajuns un om de tipul le-cunosc-pe-toate sau pot-sa-fac-orice-pentru-site-ul-tau. Dar adevarul este ca un freelancer, sau chiar unui angajat intern, va ajunge la performanta intr-un timp mult mai mare. O agentie de SEO poate aloca resursele necesare asfel incat rezultatele sa apara inca din prima saptamana de campanie. In felul acesta, vei depasi concurenta si nu vei astepta dupa omul-bun-la-toate sa progreseze cu campania.
3. Strategie si servicii de calitate. O campanie de SEO, ca oricare alta campanie de marketing, trebuie sa mizeze pe calitate si nu doar pe cantitate. Plecand de la analiza domeniului vizat, a competitiei si pana la gasirea unor solutii de depasire a concurentei pe acele cuvinte cheie care definesc foarte bine afacerea vizata, agentia se va dovedi a fi alegerea potrivita. Lucrul in echipa aduce beneficiul unei priviri de ansamblu mai obiective, iar membrii unei echipe de SEO pot conlucra in vederea gasirii celor mai rapide si mai bune strategii de optimizare.
4. Eficientizarea costurilor si tool-urile de monitorizare. Se spune ca “trebuie sa cheltuiesti bani, ca sa faci bani”. Evident, uneori exista situatii in care poti sa economisesti bani pentru a castiga mai apoi bani. Dar in cazul de fata, in ceea ce priveste serviciile SEO pe care ti le doresti, este important sa stii cum sa cheltuiesti bugetul pe care il aloci. Pentru ca este vorba despre un serviciu care nu ofera garantii, iar rezultatele apar in timp si sunt dificil de masurat pe parcurs, au aparut si platforme de monitorizare si analiza (ex: SEO monitor) care te pot ajuta. Aceste tool-uri de monitorizare sunt cele care vor fi utile in calcularea ROI-ul inca din prima luna de SEO.
Primul pas pe care orice om de marketing trebuie sa il faca, inainte de inceperea unei campanii de SEO, este sa solicite unei agentii specializate o analiza a site-ului detinut, in vederea constatarii care este plasarea acestuia in rezultatele Google, in functie de cuvintele cheie din domeniu.
Autor: MarketingPortal.ro
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.