Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Legea publicitatii la medicamente in dezbatere la conferinta PRIA Drugs and Medicine Publicity
Tags: pria events, pria drugs and medicine publicity
PRIAevents, organizeaza conferinta PRIA Drugs and Medicine Publicity in data de 4 februarie 2016, la hotel Ramada Majestic, sala I.L. Caragiale, incepand cu ora 10.00, eveniment in cadrul caruia vor fi dezbatute teme actuale, de interes pentru sistemul sanitar, alaturi de toti cei implicati, precum legea publicitatii la medicamente.
PRIAevents, organizeaza conferinta PRIA Drugs and Medicine Publicity in data de 4 februarie 2016, la hotel Ramada Majestic, sala I.L. Caragiale, incepand cu ora 10.00, eveniment in cadrul caruia vor fi dezbatute teme actuale, de interes pentru sistemul sanitar, alaturi de toti cei implicati, precum legea publicitatii la medicamente.
Prin intermediul acestei conferinte se creaza prilejul cel mai bun pentru stabilirea unui dialog constructiv intre autoritati si companii, pacienti si mass-media. Publicitatea la medicamente este un subiect extrem de important si de actualitate, care ne intereseaza pe noi toti.
Ce trebuie sa schimbam la legea actuala? Care sunt modificarile propuse de legislativul nostru? De ce a fost legea publicitatii la medicamente, retrimisa in Parlament de catre presedintele Iohannis? Ce ar trebui sa contina un spot tv pentru un medicament inovativ, dar pentru unul generic? Ce anume poate sa comunice o companie care lanseaza un produs inovativ pe piata? Ce trebuie sa contina comunicarile catre presa scrisa, online? Ce sa contina publicitatea la radio? Ce ar trebui sa contina materialele publicitare? Dar cele educationale? Ce se poate incadra la publicitate subliminala? Dar inselatoare?
Vom raspunde la toate aceste intrebari, dar si la multe altele, in cadrul conferintei PRIA Drugs and Medicine Publicity.
Conferintele PRIAevents aduc in atentie cele mai importante si mai actuale teme de dezbatere din fiecare domeniu si beneficiaza de o prezenta mare a participantilor si a mass- mediei. Cu o experienta de peste 10 ani in organizarea evenimentelor premium, Echipa PRIAevents este recunscuta pentru organizarea eveniementelor dedicate sistemului medical.
Sanatatea a fost si va ramane una dintre preocuparile principale ale omenirii. Tocmai de aceea, PRIAevents isi concentreaza atentia asupra organizarii evenimentelor, in care o arie larga de subiecte de interes, atat pentru medici, cat si pentru pacienti, si pentru industria de sanatate in general, sunt obiectiv si detaliat prezentate.
Mai multe detalii, agenda evenimentului PRIA Competition si inscrierile pentru participare pe website-ul: http://www.inevent.ro/PRIA-Drugs-and-Medicine.
Autor: Marketing Portal
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.