Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Marketingul ultra-personal. De ce sa renunti la ultra
de Stefan Matei |
Tags: marketing, strategii, clientii, comportamentul de cumparare, compania
S-ar parea ca ultimul trend in materie de strategii de marketing e sa fii cat se poate de personal, ultra-personal. Se pare ca cel mai bun continut a devenit peste noapte acesta si ca doar aceasta doza bine indesata in articole iti va aduce traficul dorit sau cel care sa-ti depaseasca asteptarile.
S-ar parea ca ultimul trend in materie de strategii de marketing e sa fii cat se poate de personal, ultra-personal. Se pare ca cel mai bun continut a devenit peste noapte acesta si ca doar aceasta doza bine indesata in articole iti va aduce traficul dorit sau cel care sa-ti depaseasca asteptarile.
Cu toate acestea, continutul e fie personal, fie impersonal. Daca se fac distinctii cand vine vorba de a fi personal, se prea poate sa te indepartezi de o legatura buna si sincera cu cititorii.
Ce inseamna sa fii personal in continutul de marketing? Sa folosesti numele cuiva in e-mail, in newsletter, intr-un mesaj adresat abonatului sau clientului este elementul care nu trebuie sa lipseasca. Dar, atentie, NU ESTE suficient.
Pentru a fi cu adevarat autentici si personali, trebuie sa intelegem nevoile clientilor si sa raspundem acestora cat se poate de clar si directionat acestor nevoi.
Aceasta strategie inseamna sa purtam o conversatie. Inseamna sa livram mesajul potrivit la momentul potrivit persoanei potrivite. Nu e despre noi, ci despre clienti.
La noi ne putem gandi ca elefant.ro face treaba buna cand vine vorba de mesaje personalizate sau de reclame sau newslettere care iti ofera posibilitatea de a alege dintre carti destinate tie ca individ. Si totul e despre tine fiindca ai la dispozitie o multime de instrumente care iti vin in ajutor.
Timpul clientilor nu trebuie irosit cu mesaje care nu aduc nimic de valoare. Trebuie sa ne cunoastem clientii, sa stim ce vor, cine sunt si cum se poate incadra compania in profilul acestora.
Nu trebuie sa incercam sa aflam ce cred clientii despre compania sau produsele noastre, ci despre ceea ce ii nemultumeste sau, dimpotriva, ii multumeste.
Strategia noastra trebuie dezvoltata in functie de comportamentul de cumparare al clientului. Daca acel continut pe care vrem sa il oferim nu ar insemna nimic pentru clientii nostri ideali, atunci il dam deoparte. Trebuie sa oferim continut avand intotdeauna omul respectiv in minte.
Autor: Stefan Matei
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.