Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

​Planul de marketing: cum se face si ce trebuie sa contina

Tags: plan marketing, plan de marketing, strategie de marketing, strategie marketing

Planul de marketing este unul dintre cele mai importante instrumente pe care un business le poate folosi pentru a-si ghida actiunile de promovare, comunicare si vanzari. Indiferent daca esti la inceput de drum sau ai deja o afacere stabila, un plan de marketing bine structurat iti ofera directia necesara pentru a-ti atinge obiectivele si a ramane competitiv pe piata.
In acest articol, vom explora ce inseamna un plan de marketing, care sunt elementele-cheie, cine are nevoie de el, cum se face un plan de marketing si cum poate un astfel de plan sa contribuie la succesul afacerii tale.
 

Ce inseamna plan de marketing


Un plan de marketing este un document strategic, care contine actiunile de marketing pe care o companie le va intreprinde intr-o anumita perioadă de timp. Scopul acestui plan este de a atrage si retine clienti, de a creste vanzarile si de a construi sau intari imaginea brandului.

Planul de marketing include analiza pietei, definirea audientei, obiectivele de marketing, strategiile de promovare pentru atingerea acestor obiective si bugetul necesar pentru implementarea actiunilor necesare, precum si un calendar. Planul de marketing ofera o viziune clara asupra directiei afacerii si contribuie la coordonarea activitatilor din diferite departamente, cum ar fi vanzarile, comunicarea si relatiile publice.
 

Elementele principale ale unui plan de marketing


Un plan de marketing eficient trebuie sa cuprinda o serie de elemente-cheie. Acestea formeaza structura de baza si ofera garantia ca toate aspectele importante sunt luate in considerare. 

Iata care sunt elementele fundamentale ale planului de marketing:


Pentru a vedea cand anume ai nevoie de un plan de marketing, cum te ajuta un astfel de plan in afacerea ta si, cel mai important, cum sa iti creezi un plan de marketing de succes in baza unui exemplu concret, citeste continuarea articolului pe FokusDigitalServices.com.
 
Autor: MarketingPortal.ro


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016