Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Recomandari pentru optimizarea site-urilor internationale. 3 practici SEO de care sa tii cont
Tags: seo, google search, strategie de marketing, google bot, youtube
Google pune accent pe anumite principii de baza pentru a imbunatati performanta SEO a website-urilor internationale si multilingve. Martin Splitt, developer advocate la Google, a oferit 3 sfaturi concrete pentru administrarea site-urilor, concentrandu-se pe practici SEO pentru a optimiza accesibilitatea si performanta website-urilor.
Google pune accent pe anumite principii de baza pentru a imbunatati performanta SEO a website-urilor internationale si multilingve. Martin Splitt, developer advocate la Google, a oferit 3 sfaturi concrete pentru administrarea site-urilor, concentrandu-se pe practici SEO pentru a optimiza accesibilitatea si performanta website-urilor.
1. Structura site-ului
Google sugereaza ca utilizarea domeniilor locale de tipul Top-Level Domains (TLD) – cum ar fi .it pentru Italia sau .ro pentru Romania – poate fi o alegere excelenta pentru a semnala clar continutul specific unei tari.
Domeniile TLD dedicate ajuta Google sa identifice rapid care pagini sunt relevante pentru anumite locatii geografice.
De asemenea, poti opta pentru:
- subdomenii (spre exemplu: ro.example.com)
sau - subdirectoare (de exemplu: example.com/ro),
2. Atributul hreflang
Implementarea corecta a atributului hreflang este importanta pentru a directiona utilizatorii catre versiunea potrivita a site-ului, in functie de limba si de locatia lor.
Fiecare pagina ar trebui sa indice clar toate versiunile lingvistice disponibile, astfel incat motoarele de cautare sa poata evita indexarea incorecta si confuziile intre diferitele versiuni. Acest lucru imbunatateste experienta utilizatorilor si evita penalizarile pentru continut duplicat.
Foarte important: asigura-te ca atributele sunt valide. Foloseste variante valide de coduri de limba hreflang si tara. Apoi, asigura-te ca toate variantele sunt conectate intre ele si ca incluzi si o legatura autoreferentiala.
3. Versiunea lingvistica
A treia recomandare vizeaza furnizarea de linkuri catre diferite versiuni lingvistice decat redirectionarea automata a vizitatorilor pe baza presupuselor preferinte.
Nu presupune si nu iti redirectiona automat utilizatorii catre o anumita versiune pe baza IP-ului.
Prin crearea de linkuri catre versiuni in diferite limbi sau tari, le oferi vizitatorilor posibilitatea de a alege si, in plus, ajuti si Google bot sa descopere aceste versiuni.
Recomandarile oferite de Martin Splitt in cadrul unui video publicat pe canalul oficial de YouTube al Google Search Central subliniaza importanta echilibrului intre o structura tehnica corecta a unui website si experienta optima a utilizatorilor.
✅ Alegerea intre TLD, subdomenii sau subdirectoare si implementarea corecta a hreflang sunt pasi cruciali pentru a asigura o buna vizibilitate internationala a site-ului.
Sursa foto: youtube.com/GoogleSearchCentral
Autor: MarketingPortal.ro
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.