Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Strategii de marketing: Ce sunt, tipuri si tehnici pentru 2024
Tags: marketing, marketing digital, strategie marketing, promovare
Marketingul are un rol fundamental in succesul oricarei afaceri, indiferent de domeniu sau de dimensiunea acesteia. De-a lungul timpului, strategiile de marketing s-au diversificat, iar eficacitatea lor depinde de folosirea celor mai potrivite metode si tehnici, adaptate specificului publicului-tinta.
Marketingul are un rol fundamental in succesul oricarei afaceri, indiferent de domeniu sau de dimensiunea acesteia. De-a lungul timpului, strategiile de marketing s-au diversificat, iar eficacitatea lor depinde de folosirea celor mai potrivite metode si tehnici, adaptate specificului publicului-tinta.
In acest articol, vom explora ce inseamna strategia de marketing, tipuri de strategii de marketing si cum sa creezi o strategie de promovare eficienta in 2024.
Ce este marketingul?
Marketingul este ansamblul activitatilor desfasurate de o companie pentru a promova produse sau servicii catre consumatori, cu scopul de a stimula vanzarile si de a creste notorietatea brandului. Marketingul cuprinde si activitati ca cercetarea de piata, analiza comportamentului consumatorului, dezvoltarea produsului, strategii de pret si promovare. Cu alte cuvinte, marketingul este o punte de legatura intre un business si publicul-tinta.
Ce este o strategie de marketing?
Strategia de marketing reprezinta un plan de actiune pe termen mediu si lung, conceput pentru a atrage, converti si fideliza clienti. O strategie de marketing este construita in functie de obiectivele de business si de specificul pietei, fiind orientata spre alinierea tuturor eforturilor de marketing si promovare intr-o directie clara.
Pentru a afla cum sa creezi o strategie de marketing pas cu pas, cu exemple concrete, continua sa citesti articolul pe site-ul FokusDigitalServices.com.
Autor: MarketingPortal.ro
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
4.5
din 5
- 2 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.