Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
5 trucuri pentru un spatiu de lucru productiv acasa
1. Alege un spatiu atat functional, cat si placut
Gandeste-te la camera sau coltul casei unde te simti cel mai bine. Sigur, este important ca spatiul de lucru sa nu fie in calea celorlalti membri ai familiei pentru a evita distragerea atentiei. Dar este la fel de important ca biroul tau de acasa sa-ti ofere o stare de liniste.
Apoi, ia in calcul amenajarea spatiului. Ai putea investi intr-un birou si scaune ergonomice pentru a-ti spori confortul. Asigura-te ca beneficiezi si de lumina naturala pe parcursul zilei de lucru. De asemenea, asigura-te ca biroul este suficient de mare pentru calculator, laptop sau orice alt echipament tehnic si ca beneficiezi de spatii de depozitare pentru documente.
2. Tine la indemana racoritoare si snacksuri
Este extrem de important sa te hidratezi si sa te hranesti bine in timpul zilei de lucru, intrucat aceste aspecte au o influenta directa asupra productivitatii. Hidratarea si mancarea iti pot imbunatati gradul de concentrare, ajutandu-te in acelasi timp sa-ti mentii nivelul de zahar din sange constant.
Daca se poate, tine cateva sortimente de gustari si de bauturi la indemana, intr-un sertar al biroului. Si mai bine, daca iti permite spatiul, poti instala un mic stand de gustari in apropierea biroului si te poti asigura ca ai acces usor la apa proaspata cu sisteme de filtrare a apei.
3. Organizeaza-ti biroul
Pentru foarte multa lume, dezordinea reprezinta si ea o distragere a atentiei. Asigura-te ca ai un birou ordonat in permanenta. Ca regula generala, este bine sa pui deoparte dosare care nu-ti sunt de folos in momentul respectiv, hartii mai vechi cu care ai terminat sau orice alte lucruri care par a fi in plus.
Gaseste-ti propriul echilibru. Nu ai nevoie de un birou complet gol. Poate consideri ca post-iturile colorate iti sunt de ajutor, insa teancurile de hartii si canile pe jumatate goale adunate pe birou pot deveni o distragere inutila.
4. Incorporeaza niste vplante
A avea cateva plante in spatiul de lucru, si in casa in general, poate aduce cateva beneficii importante. Exista studii care demonstreaza legatura intre un mic colt de natura la birou si un grad crescut de atentie si eficienta.
Mai mult decat atat, o planta de birou sau de podea este o modalitate excelenta de a adauga o gura de aer proaspat spatiului tau de lucru. Plantele imbunatatesc semnificativ calitatea aerului. Si tot plantele te pot ajuta sa creezi varietatea vizuala de care ochii au nevoie cand iei o pauza de la ecran.
5. Incearca sa adaugi un miros placut
Este un lucru cunoscut ca unele mirosuri pot starni anumite reactii ale creierului, principiu ce sta la baza aromaterapiei. Poti alege sa adaugi un parfum placut spatiului de lucru, care sa te ajute sa fii mai energic, mai productiv sau mai relaxat.
De exemplu, mirosul de lamaie te poate ajuta sa gandesti mai limpede, crescand nivelul de energie, pe cand menta te poate ajuta sa-ti cresti gradul de concentrare si atentie. Parfumul lavandei este cel care te poate ajuta sa te calmezi cand ai nevoie. Cel mai la indemana mod de a aduce un parfum lejer in spatiul de lucru este sa adaugi cateva picaturi de uleiuri esentiale intr-un difuzor.
Un spatiu de lucru linistit si aranjat dupa bunul tau plac te va ajuta sa-ti mentii concentrarea pe parcursul intregii zile. Acum ca stii cum sa-ti amenajezi biroul acasa, este timpul sa pui informatiile in practica.
Sursa foto: Pexels
Recomanda-l prietenilor:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.