Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Decalogul vanzarilor prin telefon
de Alex Dinu |
Tags: vanzari prin telefon, telesales, decalog vanzatori
Concentrand sfaturi si sugestii izvorate din practica, am alcatuit o lista cu cele mai importante zece "porunci" ale telemarketingului. Puteti scrie acestea sfaturi pe o hartie A4 si o puteti afisa in cabina fiecarui operator.
Concentrand sfaturi si sugestii izvorate din practica, am alcatuit o lista cu cele mai importante zece "porunci" ale telemarketingului. Puteti scrie acestea sfaturi pe o hartie A4 si o puteti afisa in cabina fiecarui operator.
1. Nu poti vorbi si asculta in acelasi timp!
2. intotdeauna, problema posibilului client este cea mai importanta!
3. intreaba atunci cand nu intelegi ceva!
4. O ezitare din partea persoanei apelate, o pauza nu inseamna neaparat ca acesta si-a terminat de prezentat punctul de vedere!
5. Elimina orice alt punct de interes care te-ar putea distrage de la discutie!
6. Asculta ideile clientului, nu doar cuvintele pe care le rosteste. Nu toti oamenii s-au nascut cu darul oratoriei!
7. Utilizeaza, oricand este posibil, interjectii sau cuvinte care sa exprime intelegere si entuziasm: "Da!", "Superb!", "Senzational!".
8. Nu te certa cu potentialul client nici macar in mintea ta!
9. Nu sari direct la concluzii. Lasa-l pe client sa respire!
10. Cu cat vei asculta mai mult, cu atat vei vinde mai mult!
www.alexdinu.ro
2. intotdeauna, problema posibilului client este cea mai importanta!
3. intreaba atunci cand nu intelegi ceva!
4. O ezitare din partea persoanei apelate, o pauza nu inseamna neaparat ca acesta si-a terminat de prezentat punctul de vedere!
5. Elimina orice alt punct de interes care te-ar putea distrage de la discutie!
6. Asculta ideile clientului, nu doar cuvintele pe care le rosteste. Nu toti oamenii s-au nascut cu darul oratoriei!
7. Utilizeaza, oricand este posibil, interjectii sau cuvinte care sa exprime intelegere si entuziasm: "Da!", "Superb!", "Senzational!".
8. Nu te certa cu potentialul client nici macar in mintea ta!
9. Nu sari direct la concluzii. Lasa-l pe client sa respire!
10. Cu cat vei asculta mai mult, cu atat vei vinde mai mult!
www.alexdinu.ro
Autor: Alex Dinu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.