Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

​Mai putine reclame pe televizoarele conectate la YouTube

Tags: youtube, reclame, reclame youtube, youtube tv

Telespectatorii sunt sensibili la prea multe pauze publicitare care le intrerup programele pe care le urmaresc. Cu cat acestia sunt intrerupti mai rar, cu atat este mai probabil sa continue sa urmareasca continutul lor preferat. Acesta este motivul pentru care YouTube a lansat mai putine pauze publicitare, dar mai lungi, grupate impreuna, atunci cand telespectatorii urmaresc videoclipuri cu o durata mai lunga pe televizoarele conectate.
In urma unui studiu realizat de Google/YouTube prin Qualtrics in august 2022, in Statele Unite ale Americii (SUA), s-a constatat ca 79% dintre telespectatori ar prefera reclamele video grupate impreuna, in loc sa fie distribuite pe parcursul unui videoclip. 

De la lansare, aceasta experienta a fost extinsa la mai multe tipuri de experiente de vizionare de continut lung, informeaza Romana Pawar, Director, Product Management, YouTube Ads. 

Odata cu extinderea pauzelor publicitare mai putine si mai lungi pe TV, utilizatorii YouTube se pot bucura de sesiuni de vizionare cu 50% mai lungi inainte de urmatoarea pauza publicitara.

Telespectatorii care urmaresc continutul YouTube pe televizor au in continuare optiunea de a sari la urmatoarea reclama dintr-un grup de pauze publicitare dupa primele 5 secunde, daca reclama nu este potrivita pentru ei. Atunci cand utilizatorii apasa butonul „next”, trec la urmatoarea reclama din calupul publicitar, iar cronometrul se reduce. Cand cronometrul ajunge la 0, acestia pot sari direct la continut.

Cu aceasta actualizare, YouTube da asigurari ca va continua sa reduca la minimum numarul pauzelor publicitare pentru cei care prefera sa urmareasca videoclipuri mai lungi, imbunatatind experienta publicitara pentru spectatori si oferind, in acelasi timp, agentiilor de publicitate oportunitati eficiente de a-si atinge obiectivele.

Sursa foto: pexels.com
Autor: MarketingPortal.ro


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016