Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Probleme in vanzarile prin telemarketing
de Alex Dinu |
Indiferent de produsul sau serviciul pe care il vindeti ganditi-va sa testati si o campanie de telesales pentru acesta. Pana nu testati nu veti putea sti daca este o metoda buna sau mai putin buna de promovare. Dar inainte sa va apucati de o astfel de campanie puneti-va intrebarile de mai jos.
Probleme in vanzarile prin telemarketing
Fiind o metoda relativ noua, telemarketingul pune si o serie de probleme pe care este bine sa le elucidati inainte de a porni la treaba. Aceste probleme nu trebuie insa sa va perturbe de la traseul initial: vanzari prin telemarketing. Nu va dati batut la aparitia primului obstacol mai serios pentru ca puteti pierde, realmente, zeci de mii de dolari! Daca pana in momentul citirii acestui capitol din CONSILIER Departamentul de Vanzari nici macar nu v-ati gandit la initierea unei campanii de telemarketing, ei bine, este momentul sa o faceti. Fie ca vindeti autoturisme sau carti, ustensile de pescuit sau rachete de tenis, telemarketingul poate fi un instrument eficient atunci cand este vorba de promovarea produselor/serviciilor dumneavoastra.
Pentru a fi sigur de reusita, atunci cand doriti sa lansati o campanie de telemarketing trebuie sa va raspundeti la urmatoarele intrebari:
* cum se poate introduce telemarketingul intr-o companie care nu l-a utilizat niciodata?
* care sunt cele mai rentabile strategii de telemarketing?
* care sunt cele mai eficiente tehnici si cand pot fi ele utilizate in telemarketing?
* cum trebuie abordate aceste tehnici pentru a raspunde intotdeauna necesitatilor clientilor?
* cum se regizeaza o buna campanie de telemarketing?
www.alexdinu.ro
Recomanda-l prietenilor:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.