Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
12 intrebari despre email marketing
Tags: marketing, email marketing, abonati, teste
Email-ul este un instrument de afaceri extrem de eficace, care, folosit corect, te ajuta la cresterea vanzarilor. Din cand in cand insa este bine sa nu mai functionezi in inertie si sa-ti pui unele intrebari.
Email-ul este un instrument de afaceri extrem de eficace, care, folosit corect, te ajuta la cresterea vanzarilor. Din cand in cand insa este bine sa nu mai functionezi in inertie si sa-ti pui unele intrebari.
Asadar...
1. Trimiti email-ul doar pentru ca este programat sau pentru ca este logic sa faci asta (atat pentru cel care trimite, cat si pentru cel care primeste)?
2. Poti sa mai explici o data de ce ai trimis email-urile pe care le-ai trimis? Cand a fost ultima data cand ti-ai revizuit strategia de email? Cum altcumva ai putea sa mai folosesti email-ul in avantajul tau?
3. Este bugetul tau de email marketing bazat oe cat de mult vrei sa cheltuiesti sau pe cat de mult vrei sa castigi?
4. Cu totii suntem de acord ca trebuie sa facem ceva cu inactivii din lista de contacte. Dar cum definesti „inactiv”? te-ai uitata la tiparele care apar in rapoartele de date care sa-ti arate perioadele sau declansatorii care ii fac pe oameni inactivi? Poti folosi aceste informatii pentru a crea un program de „reactivare” preventiva?
5. Dar cu „activii” ce faci? Te-ai gandit sa-i recompensezi pe cei care ti-au ramas loiali pe o perioada mare de timp?
6. Esti mai ingrijorat in legatura cu ce cred ISP-urile despre email-ul tau decat abonatii? Daca ai grija de ultima parte nu crezi ca prima se va rezolva de la sine?
7. De ce nu mai faci teste? Este motivul valid sau este doar o scuza? Se datoreaza cumva faptului ca esti ingrijorat ca ai putea descoperi ca nu ai facut tot ce trebuia? Ti-e teama ca schimbarea poate inrautati lucrurile?
8. Faci anumite lucruri doar pentru ca asa este bine in vederea atingelor obiectivelor sau pentru ca toata lumea de pe piata o face?
9. Iti evaluezi programul folosind datele pe care ti le da un software? Sau folosesti aceste date pentru a produce alte date care sunt mai utile pentru ceea ce vrei sa obtii?
10. De ce esti multumit cu rata de deschidere si de clickthrough? Ce faci cu cei care, in majoritate, nici nu-ti decshi email-ul, nici nu dau niciun clic.
11. Cand a fost ultima data cand le-ai cerut abonatilor sa-ti dea un feedback? Ti-e teama de ce ti-ar putea spune?
12. Este fiecare email pe care-l trimiti in varianta cea mai buna posibila?
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.