Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
6 greseli de evitat in email marketing
Tags: email marketing, campanie de marketing, emailing, abonati, dezabonare, fidelizarea clientilor, dispozitive mobile
Email marketing-ul este o metoda extrem de eficienta de fidelizare a clientilor existenti, castigare a unor noi si promovare a produselor si serviciilor oferite de companie. Iata sase greseli ce ar trebui evitate in crearea unei campanii reusite.
Email marketing-ul este o metoda extrem de eficienta de fidelizare a clientilor existenti, castigare a unor noi si promovare a produselor si serviciilor oferite de companie. Iata sase greseli ce ar trebui evitate in crearea unei campanii reusite.
Multe branduri fac greseala de a trimite aceleasi promotii si email-uri tuturor abonatilor, cand ar trebui sa trimita oferte personalizate, adresate unor grupuri tinta mai reduse. Este indicat sa iti intrebi clientii ce anume isi doresc atunci cand se aboneaza la newsletter, iar apoi sa realizezi campanii de email marketing adresate mai multor grupuri specifice, in functie de varsta, sex si alte preferinte ale participantilor.
2. Nu sari peste teste
Prin email marketing poti testa in mod eficient ce anume functioneaza si ce nu. De fiecare data cand iti doresti sa modifici un email, trimite in acelasi timp atat versiunea veche, cat si cea noua, unor grupuri diferite de utilizatori. Doar asa poti intelege ce anume isi doresc cu adevarat utilizatorii.
3. Nu le cere prea multe abonatilor
Daca email-ul contine mai multe call-to-action-uri, nu este bine. Atunci cand le oferi abonatilor prea multe optiuni, acestia vor trebui sa stea sa se hotarasca ce sa aleaga, iar numarul celor care vor actiona in vreun fel va scada. Este important ca fiecare mail sa contina un singur call to action, care sa fie cat mai simplu si mai concret.
4. Nu ii ignora pe cei care se dezaboneaza
Poti invata cate ceva de la fiecare utilizator care se dezaboneaza, astfel incat sa iti imbunatatesti campaniile viitoare. De obicei, persoanele care se dezaboneaza sunt sincere si iti vor spune exact ce nu le convine.
5. Nu-ti enerva abonatii
Daca strategia de email marketing functioneaza, atunci vei observa o crestere semnificativa a vanzarilor si a numarului de abonati. Insa nu exagera: poti trimite cate un email la o perioada regulate, insa daca ajungi sa trimiti prea multe email-uri, nu vei face decat sa-ti enervezi abonatii. Acestia vor obosi sa iti mai citeasca email-urile si este posibil chiar sa se dezaboneze. Inainte de a incepe sa trimiti mai multe email-uri, realizeaza un test pe un grup restrans de utilizatori.
6. Nu uita de dispozitivele mobile
Conform unui nou studiu Pew and Nielsen, mai mult de trei sferturi din utilizatorii de smartphone-uri isi folosesc telefoanele pentru a-si verifica email-ul in mod regulat. Din acest motiv, este foarte important sa iei in considerare utilizatorii de dispozitive mobile atunci cand creezi campanii de email marketing.
Sursa: Inc.com
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.