Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Bine ai venit, straine! Vrei sa fim prieteni?
Tags: marketing, email marketing, bun venit, prima impresie
Tuturor ne plac abonatii noi. Cand primim Like-uri noi pe pagina, ne bucuram nespus si ne hranim din remarcile pozitive pe care le citim la postarile noastre. Dar ce facem ca brand pentru a mentine un tonus pozitiv in randul noilor abonati?
Tuturor ne plac abonatii noi. Cand primim Like-uri noi pe pagina, ne bucuram nespus si ne hranim din remarcile pozitive pe care le citim la postarile noastre. Dar ce facem ca brand pentru a mentine un tonus pozitiv in randul noilor abonati?
Ii facem pe nou-veniti sa se simta intampinati cu drag pentru a le obtine cu usurinta email-ul si share-urile?
Imagineaza-ti lista de abonati ca pe niste oaspeti pe care ii primesti in casa ta. Ai pus un propos curat la baie, ai cumparat ce le place de mancare si le-ai asezat acte o ciocolatica pe perna? Sau acestia vin sa manance ce ti-a ramas tie la cina, punandu-si capul pe o perna cu o fata neschimbata de cateva saptamani? Ce fel de experienta le oferi oamenilor care vor sa te cunoasca?
Pentru a-i implica pe abonatii care ti-au dat email-ul al continutul pe care oferi, poti sa faci paralela cu scenariul de mai sus. Intreaba-te cum ai vrea tu sa fii tratat de companiile care-ti plac. Daca nu ai facut-o deja, asigura-te ca ai un mesaj de bun venit care sa se trimita automat noilor abonati, atunci cand intra pe site pentru prima data.
Cercetarile arata ca un singur email trimis este cea mai buna metoda de a ajunge la sufletul si portofelul abonatilor. In schimb, daca acestia sunt bombardati de mai multe tipuri de follow-up, tinzi sa pierzi oameni sau sa-i faci sa se piarda in abisul email-urilor. Un singur email, branduit, scurt, vibrant care le atrage instantaneu atentia si care le spune cum pot sa continue sa relationeze cu continutul tau. Asa iti vei atrage abonati de cursa lunga.
Cand oamenii se aboneaza sa primeasca emal-uri de la tine, primele 24 de ore sunt „fierbinti”, pentru ca atunci este cel mai probabil sa interactioneze cu continutul. Fii destept si prezinta-le promotii si reduceri. Prima impresie conteaza si iti poate aduce bani.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.