Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cresc dezabonarile la newsletter? Exista solutii!

Tags: newsletter, abonati, dezabonare, continut newslettere, rata dezabonarii

Sigur, poate ca o sa castigi si cate 10 abonati intr-o singura zi. Partea mai putin placuta si imprevizibila cand vine vorba de cei care se aboneaza la newsletterul tau este ca aceiasi oameni pot sa se si dezaboneze. De ce este important sa te concentrezi asupra reducerii numarului celor care se dezaboneaza? Tocmai pentru ca nu ajungi nicaieri daca oferi content original si valoros, iar abonatii tai nu vor sa mai primeasca newsletterul tau din cauza unor greseli minore.

Prin urmare, ce e de facut?

Alcatuirea unei baze de abonati presupune din start si o grija sporita (si permanenta!)  in privinta ratei de dezabonare. Sa vedem, asadar, ce ii determina pe unii oameni sa se dezaboneze de la newsletter. Vei vedea ca multe dintre motivele de mai jos tin de psihologia cumparatorului si de felul in care stii sa ii castigi de partea ta.

1. Prea multe e-mail-uri.
Solutia: Stabileste un program.


Exista multe afaceri online care trimit mult prea multe e-mail-uri intr-un timp prea scurt. Intr-o lume in care inboxul este umplut in fiecare zi de zeci de astfel de e-mail-uri, a pastra un echilibru in aceasta privinta devine o conditie obligatorie daca nu vrei sa iti alungi singur abonatii.

2. Continut supriza
Solutia: Pregateste-i din vreme.


Unul dintre motivele principale pentru care oamenii se dezaboneaza il reprezinta continutul la care nu se asteptau. Chiar daca uneori crezi ca ii poti surprinde in mod placut cu un articol sau o reclama, planul de a-i lua prin surprindere se poate intoarce impotriva ta. Pentru a micsora aceste riscuri, pregateste terenul din timp si anunta-i ca vei trimite un continut diferit fata de cel cu care i-ai obisnuit pana acum.

3. Haosul zilnic al trimiterilor
Solutia: Educa-ti audienta.


Daca esti imprevizibil, ei vor fi, in schimb, destul de previzibili: se vor dezabona. Daca trimiti un e-mail o data la doua zile, iar in urmatoarele trei zile nu mai trimiti nimic si revii cu doua newslettere deodata in aceeasi zi, poti fi sigur ca i-ai convins de lipsa de seriozitate si de motivare. Si daca nu vor avea incredere in conceptul afacerii tale, nu vor avea incredere nici in produsele sau serviciile pe care le vinzi.

4. Exclusivitate zero
Solutia: Creeaza continut special pentru newslettere si promoveaza-l.


Atunci cand trimiti un newsletter, nu poti relua mereu continutul la care are acces oricine. Este bine sa poti oferi si continut dedicat exclusiv abonatilor la newsletter si pe care sa il poti promova din acest punct de vedere. Abonatii trebuie sa simta ca fac parte dintr-un club privilegiat si ca abonarea la newsletter le aduce beneficii suplimentare.

Sursa ponturi: BlogTyrant.com


Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016