Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum colectam adrese de email offline?
Tags: marketing, email marketing, coduri qr
Email marketingul este deja un canal matur de marketing, asa ca este extrem de important ca marimea listei de adrese sa fie una consistenta si sa contina utilizatori activi, capabili sa interactioneze cu brandul si produsele/serviciile sale.
Email marketingul este deja un canal matur de marketing, asa ca este extrem de important ca marimea listei de adrese sa fie una consistenta si sa contina utilizatori activi, capabili sa interactioneze cu brandul si produsele/serviciile sale.
Cum poti deci sa-ti intocmesti o baza de date de astfel de clienti? Iata cateva sugestii pe care sa le folosesti in mediul offline:
1. Customer service: In timpul conversatiilor de customer service, de tele-sales sau de tele-prospectiv, se pot cere adresele de email. Dupa incheierea convorbirii, se trimite un email de confirmare.
2. La punctul de vanzare: Vorbim aici de magazine, de hoteluri, de restaurante, de birouri corporate: se pot propune promotii care sa se finalizeze cu colectarea de adrese de email.
3. Pe strada: Codurile QR faciliteaza abonarile din strada, in statia de metrou, in metrou, in taxi.
4. Materiale tiparite: Orice material tiparit (fluturasi, brosuri, cataloage, carti de vizita etc.) trebuie sa contina adresa web a paginii de abonare sau coduri QR.
5. Co-abonarea: Co-abonarea este un acord intre doua sau mai multe companii de a pune optiunea de opt-in reciproce pe site sau pe landing page-uri. Tactica functioneaza in functie de cat de bine este ales partenerul, adica de complementaritatea ofertei partenerilor si de nebifarea implicita a checkbox-ului de abonare.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.