Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
De ce email marketing este cel mai bun prieten al afacerilor mici
Tags: marketing, email marketing, campanii de email, tehnici de marketing
Cu toata atentia de care se bucura social media marketing, fratele mai mare, campaniile de email par relicve. Dar pentru afacerile mici, campaniile de email sunt inca o paret importanta a trusei de instrumente de marketing si pot atrage mai multe vanzari decat campaniile de social media.
Cu toata atentia de care se bucura social media marketing, fratele mai mare, campaniile de email par relicve. Dar pentru afacerile mici, campaniile de email sunt inca o paret importanta a trusei de instrumente de marketing si pot atrage mai multe vanzari decat campaniile de social media.
Un studiu recent privind tehnicile de online marketing a descoperit ca email marketing-ul genereaza noi clienti pentru retailerii online la o rata de aproximativ 7%, in timp ce social media au o rata de conversie pentru noii cumparatori de mai putin de 1%. O informatie destul de surprinzatoare pentru cei care spun ca emailul apartine trecutului si social media viitorului.
Ceea ce nu inseamna ca trebuie sa-ti dezactivezi contul de Facebook si sa juri pe cruce ca nu mai pui nicio poza pe Instagram. Nu exista un singur canal de asigurare a reusitei marketingului online. Toate formele de online marketing care se bazeaza pe retelele de socializare functioneaza si sunt o modalitate excelenta de a construi imaginea de brand si de a interactiona cu clientii, chiar daca asta nu se traduce in conversii imediate.
Acestea fiind spuse, social media trebuie gandita pe termen lung, ca o strategie de ansamblu, in timp de emailul functioneaza mai bine pentru conversiile pe termen scurt.
Si campaniile de email au nevoie de o strategie bine gandita. Iata cateva tactici pe care sa le incerci:
Call to Action pentru abonari – invita-i pe vizitatori sa se aboneze la newsletterele tale, punand call to action pe blog, pe site si chiar pe conturile de socializare.
Continut care se cere – cand se aboneaza, permite-le potentialilor sa aleaga intre afaceri, informatii noi de business, trucuri etc. Asa te vei asigura ca abonatii vor ramane abonati si iti da si de stire ce tip de continut este popular.
Concizie – asigura-te ca cititorii tai pot scana rapid continutul si primesc astfel toate informatiile de care au nevoie. La modul ideal, ei se vor arata interesati sa citeasca totul, dar nimeni nu se va decide sa citeasca un text urias fara sa ste ce se ascunde acolo.
Verifica reglementarile in domeniul spam-ului – ai grija sa nu ajuni in folderul spam. Inainte de a trimite orice, vezi sa respecti toate reglementarile in vigoare sa nu fii deturnat din caseta de inbox.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.