Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

De ce sunt planurile de afaceri o pierdere de timp

Tags: plan de afaceri, planuri de afaceri, lansare afacere, lansare startup, sfaturi antreprenori

Daca ti-ai pierdut foarte mult timp pentru a planui o afacere pana la cele mai mici detalii, este timpul sa te opresti, pentru ca faci o greseala, sustine antreprenorul William Hsu, cofondator al start-up-ului MuckerLab.
Hsu, fost un antreprenor de succes si chiar director al companiilor AT-T si eBay, sustine ca lansarea unei companii reprezinta cu adevarat o cariera doare pentru oamenii irationali. Acesta spune ca in ciuda tuturor eforturilor pe care le facem, majoritatea ideilor pe care le consideram de succes vor esua si ca oamenii se plafoneaza singuri, incurajandu-se unii pe altii, sau chiar pe proprii angajati, ca munca lor va aduce rezultate.

Antreprenorul a prezentat trei motive pentru care sustine ca planurile de afaceri nu vor aduce succes:

1. Ganditi-va la oameni, nu la idei

O echipa buna aduce intotdeauna idei inovatoare, originale si de succes, spune Hsu.

"Niciunul dintre noi nu este perfect, iar antreprenorii sunt de obicei grozavi insa doar la cateva lucruri, cum ar fi: au o buna viziune asupra lucrurilor si sunt disupus sa isi asume diferite riscuri. Daca ai o echipa cu adevarat buna in spate, aceasta va acoperi propriile tale lacune si puncte slabe", subliniaza antreprenorul.

Hsu mai spune ca este important, atunci cand iti doresti sa pornesti un start-up, sa tii cont de trei idei: nivelul pietei, echipa si conceptul. Din toate trei, echipa este de departe cel mai important element, iar pe locul doi este situatia actuala a pietei. Cel mai putin conteaza ideea si organizarea sa, daca primele doua elemente nu sunt de partea ta.

2. Gandeste-te repede, nu neaparat perfect

Indiferent ce teorie ai despre situatia pietei, este probabil gresita prin definitie, mai spune antreprenorul. Acesta ii indeamna pe oamenii de afaceri sa isi promoveze inca de la inceput afacerea pe piata, desi este inca la un nivel slab si nu este mai mult de 10% originala, pentru ca trebuie sa testeze inainte sa isi formeze o opinie in care sa investeasca si apoi sa piarda bani.

3. Gandeste in perspectiva, nu planui

Cei mai multi antreprenori privesc lucrurile dintr-o singura perspectiva si isi creeaza planul de afaceri perfect si modelul financiar perfect, inainte de a demara un business, insa asta este tot ceea ce au si ceea cu ce vor ramane, spune Hsu.

"Ei au impresia ca lansarea unei afaceri incepe cu realizarea unui plan de afaceri bine pus la punct, insa a fi antreprenor inseamna a crea viitorul cu fiecare pas la timpul lui", adauga Hsu.


Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016