Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
E-mail marketing pentru startup-uri
Tags: email, marketing, startup, firme, social media
Ati avut suficient curaj pentru a transforma o idee intr-o afacere, un vis, mai nou sau mai vechi, intr-o realitate palpabila? Felicitari. Initiativa va va fi rasplatita incetul cu incetul. Iar la inceput de drum, cand prea putina lume va cunoaste, exista o alternativa facila si rapida de a va promova: e-mail-ul.
Ati avut suficient curaj pentru a transforma o idee intr-o afacere, un vis, mai nou sau mai vechi, intr-o realitate palpabila? Felicitari. Initiativa va va fi rasplatita incetul cu incetul. Iar la inceput de drum, cand prea putina lume va cunoaste, exista o alternativa facila si rapida de a va promova: e-mail-ul.
Campaniile de promovare prin e-mail sunt o componenta esentiala a strategiilor de marketing ale startup-urilor, odata pentru ca nu sunt costisitoare, apoi pentru ca sunt usor de folosit si au un impact considerabil.
Cum si de unde sa incepeti?
1. Ei bine, incepeti cu retelele de socializare. Promovati-va afacerea printr-un email care sa incurajeze dialogul pritre fanii de pe retele de socializare. Puteti chiar sa creati un email care sa contina doar acest lucru.
Asezati referirile la conturile social media in planul principal al newsletter-ului. Apoi, folositi apeluri la actiune si link-uri care sa directioneze traficul pe retelele de socializare.
De asemenea, amplasati link-urile social media in prim plan pe website-ul firmei si integrati-l si pe acesta in newsletter.
2. Daca aveti un blog al firmei, si e bine sa aveti unul, includeti in newsletter mici fragmente dintre cele mai interesante postari, apoi faceti trimitere catre blog printr-un link, iar de pe blog din nou pe retele de socializare.
3. Includeti in newsletter mici chestionare, cu una, doua sa trei intrebari legate de produsele sau serviciile pe care le promovati. Nu oferiti prea multe raspunsuri posibile, limitati optiunile doar la ceea ce va intereseaza.
4. Creati, cumparati sau pur si simplu cautati un template de e-mail care sa permita vizualizarea si trasmiterea fotografiilor si a clipurilor video. In aproprierea sarbatorilor importante, schimbati putin designul acestui template in spiritul lor, fara insa a opera modificari substantiale pentru ca acesta sa fie recognoscibil. Nu uitati insa sa includeti mereu link-uri catre conturile social media.
5. Revizuiti textul e-mail-ului. Eliminati cuvintele care sunt in plus, scurtati paragrafele, fiti concisi. Faceti textul aerisit si usor de citit.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.