Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

E-mailuri care vand

Tags: e-mail, angajat, marketing, reclama, wrapmail

Un angajat obisnuit trimite, in medie, cam 38 de e-mailuri pe zi. Oare trebuie acestea irosite sau privite drept o posibilitate de a face marketing? La asta s-a gandit si Sean Guerin, cofondator al U.S. Imaging Solutions, o companie care comercializeaza si repara copiatoare si imprimante, relateaza www.inc.com.
Guerin a decis sa incerce un serviciu care se cheama WrapMail si care strecoara text publicitar in mesajele pe care angajatii le trimit clientilor, furnizorilor si prietenilor. Angajatii lui Guerin au devenit astfel, de facto, membri ai echipei de vanzari, doar prin mentinerea unui volum constant al corespondentei.
 
Exista cateva produse si servicii introduse recent, cum ar fi WrapMail, mailPrimer, BrandMail, si Exclaimer Signature Manager, care ofera asa-numitele imbunatatiri ale e-mailului. Preturile si caracteristicile difera, dar toate preiau mesajele trimise de pe contul companiei si le transforma in e-mailuri de marketing, incluzand fonturi interesante bannere publicitare si link-uri. 
 
WrapMail preia un mesaj din outbox si pune pe bordura imagini pe care se poate da clic. Companiile creeaza reclame tip banner, le introduce intr-un template si specifica pe ce pagina web ar trebui sa apara cand cineva da clic pe o reclama. Angajatii nu trebuie sa instaleze nimic, deoarece reclamele sunt adaugate automat dupa ce se apasa butonul Send. Pentru companiile cu mai putin de 200 de angajati, serviciul costa 5 dolari pe luna. In cazul companiilor mai mari, este nevoie de 3.000 de dolari pentru a instala serverul WrapMail pe site.
 
Guerin a vazut imediat rezultatele. In prima saptamana, cineva a dat clic pe un banner dintr-un e-mail si a cumparat o imprimanta de 8.000 de dolari. Despre ce e-mail era vorba? Un raspuns pe care Guerin l-a trimis unui prieten, spunandu-i ca va veni la petrecerea la care fusese chemat.
 
Pentru a veni in intampinarea celor care tind sa treaca la Spam orice mail cu reclama, WrapMail ii permite destinatarului sa opteze pentru un mesaj curat de publicitate. Iar compania doritoare poate exclude reclamele in cazul contactelor care primesc frecvent e-mailuri. 


Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016