Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Email marketing de sarbatori
Tags: marketing, email marketing, sarbatori
Este sezonul sarbatorilor si toata lumea isi face planuri si bagaje de vacanta, asa ca trebuie sa incepi din timp sa faci marketing pentru prospectii tai. O campanie care incepe devreme poate sa te ajute sa-ti petreci sarbatorile in liniste.
Este sezonul sarbatorilor si toata lumea isi face planuri si bagaje de vacanta, asa ca trebuie sa incepi din timp sa faci marketing pentru prospectii tai. O campanie care incepe devreme poate sa te ajute sa-ti petreci sarbatorile in liniste.
In orice caz, nu va fi greu sa te faci remarcat in marea de emailuri cu urari care va inunda inboxul prospectului?
- Fa-te vizibil. Daca email-ul tau nu contine un mesaj clar, se va pierde sau va fi ignorat. Nu te ajuta cu nimic daca si competitorii ta trimit aceleasi prostii. Fa ceva cu corpul email-ului tau care sa fie distractiv si nou. Nu folosi acelasi template ca anul trecut.
- Simplu si direct. Cititorii tind sa strea doar acteva secunde pe email. Editeaza-ti corpul email-ului pentru a raspunde tu insuti la intrebarile ce, cum, de ce si la altele pe care le-ar putea pune cititorul in incercarea de a vedea cat estid e relevant. Nu uita, oamenii au si mai putin timp de sarbatori, asa ca foloseste-te de secundele putine pe care le primesti la maximum.
- Intra pe social media si incita partajarile. Facebook si Twitter sunt retele de socializare care pot face ca informatia sa fuga ca focul. Introdu in campaniile tale de emailing trimiteri la conturile tale pe social media pentru a creste asteptarile clientilor in ceea ce priveste mesajul tau. Implica-i inainte de a incepe sa-ti iei lista de emailing la puricat (sau, si mai bine, foloseste interactiunea pe social media pentru a atrage mai multi prospecti).
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.